محدودیت ترافیکی جاده هراز ، جاده فیروزکوه و جاده چالوس

 

هراز نیوز – رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ “علیرضا قدمی” با اعلام این خبر، افزود: به منظور افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه در ایام تعطیلات آخرهفته در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت ترافیکی در این محورها از امروز(چهارشنبه) 8 شهریور ماه اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این خصوص تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه)8 شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 11 شهریور ماه از محورهاي”کندوان- هراز، سوادکوه” و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: تردد موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور کندوان ، اظهار داشت: تردد انواع تريلی، كاميون و كاميونت از محور “كرج – چالوس” ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه 10 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 11 شهریورماه از كرج به سمت “مرزن آباد” ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 11 شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود

قدمی همچنین به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تريلی در محور هراز ممنوع بوده و تردد کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 امروز (چهارشنبه) و همچنين از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي پنجشنبه، جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 22 روز جمعه از “رودهن” به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 18 تا ساعت 22 همان روز با اعلام ماموران پليس راه در محل، از ” آب اسک” به رودهن (محدوده مشاء) به صورت يک طرفه است.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: در محور “سوادکوه” تردد کليه تريلی ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *