دکتر مجید فانی نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران در حاشیه نشست صنعتگران در آمل در گفتگوی اختصاصی با هراز نیوز گفت : بعد از برجام 11 میلیارد دلار جذب سرمایه گذاری در ایران داشتیم .

هدف دولت جذب سرمایه گذار خارجی برای رشد اقتصادی 

وی ادامه داد سال 1396 این روند ادامه پیدا خواهد کرد و هدف دولت جذب 50 میلیارد دلارسرمایه گذاری خارجی برای رسیدن به رشد اقتصادی در کشور است .

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری های صورت گرفته تاکنون بیشتر در در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بوده تصریح کرد : کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران قصد دارد سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و انرژی های نو را در دستور کار خود قرار دهد .

نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران در پاسخ به سوال هراز نیوز مبنی اینکه شما به عنوان یک آملی چه کمکی می توانید برای پیشرفت این شهر  با توجه به حضورتان در کمیسیون سرمایه گذاری خارجی اتاق ایران داشته باشید اظهار کرد : ما برای شهر هایی چون مشهد ،اصفهان و شیراز جذب سرمایه گذار داشته ایم که این کار را برای  شهر عزیز و مردمان مهربان و دوست داشتنی شهرمان نیز انجام می دهیم .

برای برون رفت از بحران ، شهرداری های نیازمند جذب سرمایه گذار

وی با اشاره به  به بحران های اقتصادی و عدم نقدینگی در برخی از  شهرداری های منطقه  تصریح کرد : شهرداری آمل هم از این موضوع مستثنی نیست . نیازمند جذب سرمایه گذار برای برون رفت از این بحران است  .

نگاه تک بعدی صرفا عمرانی موجب توسعه آمل نمی شود

فانی در پاسخ به سوالهراز نیوز مبنی بر اینکه به نظر شما شورای شهر منتخب  آمل چه ویژگی هایی را باید برای انتصاب شهردار آینده  آمل مورد توجه قرار دهند تاکید کرد : به نظر می رسد گزینه اول باید شهردار مدیر قوی باشد تا بتواند مهندسان شهرسازی را به خدمت بگیرد و در ابعاد مختلف  به توسعه شهر نگاه کند نگاه تک بعدی صرفا عمرانی موجب توسعه آمل نمی شود .

این مدرس دانشگاه افزود :با توجه به شرایط اقتصادی، شهرداری می تواند موفق عمل کند که توانایی جذب سرمایه مخصوصا سرمایه گذار خارجی را برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر داشته باشد .

One thought on “شهردار آینده آمل باید مدیر قوی باشد/ نگاه تک بعدی موجب توسعه آمل نمی شود/هدف دولت جذب سرمایه گذار خارجی برای رشد اقتصادی است”
  1. هیچکاری از اون زمان تا الان برای آمل نکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *