رضا مقدم  بخشدار لاریجان آمل در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز درباره سقوط سنگ در محور هراز گفت :در منطقه وانا جنب پمپ بنزین یک قطعه  سنگ نسبتا بزرگ  سقوط کرده بود دقایقی بعد از سقوط با هماهنگی صورت گرفته توسط نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لاریجان از روی جاده برداشته شد.

وی در پاسخ به سوال هراز نیوز درباره دلایل مسدود شدن  جاده هراز در فصل مسافرت و ایجاد مشکلات برای عبور و مرور در محور هراز  اقدامات مسوولان در این باره اظهار کرد : ما هم معتقدیم فصل تابستان زمان کار باغداران بخش لاریجان می باشد و از سویی فصل کار  رستوران های بین راهی محور هراز به خاطر  حضور مسافران تابستانی است مسدود شدن محور هراز علاوه بر ایجاد مشکل برای افرادی که مسیر هراز را برای تردد انتخاب می کنند مجوب خسارت سنگین به اقتصاد لاریجان می شود .

مقدم با بیان اینکه از  نماینده مردم آمل درخواست داشتیم تا این قضیه را پیگیری کنند تصریح کرد :  وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان با رفع مسدودبودن محور هراز در فصل تابستان موافقت کردند. با مذاکرات صورت گرفته با تامین روشنایی لازم، کار بهسازی محور هراز در شب انجام می شود  مگر در موارد ضروری که چاره ای نیست و کار باید در روز انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *