باسمه تعالی

روزقدس ،روز مقابله‌ ملتهایی است كه در زیر فشار ظلم امریكا و غیر‌امریكا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است كه باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستكبرین، و دماغ مستكبرین را به خاك بمالند.

امام خمینی (ره)

رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید
مقام معظم رهبری

روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمانان با ملت مظلوم و ستمدیده ی فلسطین است.

روز قدس روز فریاد مظلومان و مستضعفان جهان اسلام است که به حمایت از مردم ستمدیده فلسطین  و دفاع از قدس ، هیمنه استکبار جهانی را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در هم شکسته و در سال‌های اخیر شعار مبارزه با استکبار و استعمارگران اسرائیلی از سرزمین  فلسطین به همه جهان اسلام گسترش یافته است.

حضور دشمن‌شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس نشانگر عزم و اراده راسخ امت اسلامی و بیداری ملتهای مسلمانی است که با خیزش و خشم انقلابی خود حکومت‌های دست نشانده و دیکتاتوری جهانی را در منطقه به زباله دان تاریخ فرستادند و با عزم و اراده و ایمانی محکم و استوار می‌روند تا پاره تن امت اسلام و قبله اول مسلمانان یعنی قدس شریف را از چنگال حکومت رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل این فرزند نامشروع استکبار آزاد سازند.

حمایت از ملت فلسطین در جهت همبستگی و ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر قدس و افشای هویت و نیات این رژیم ظالم و بهره‌برداری صهیونیست‌ها از جریانات تکفیری – تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورها، از جمله موارد مهمی است که در روز قدس باید مورد توجه قرار گیرد.

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیستها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است. حضور هر چه باشکوه تر ملت قهرمان و مقاوم ایران سرشار غریوهای استکبار تیزی در روز جهانی قدس و اعلام حمایت مجدد از مظلومین و ستمدیدگان عالم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه است.

در این برهه حساس که مجاهدان آزاده خط مقاومت از سراسر جهان در کنار مردم مظلوم عراق و سوریه  درحال خشکاندن ریشه تکفیری ها هستند ضروری است گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای،  امت اسلامی یکپارچه و یک صدا در روز قدس ،فریاد آزادسازی قدس شریف  را سر دهند و به جهان نشان دهند که مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و نمی توان در هیچ شرایطی از نابودی اسراییل غاصب  چشم پوشی کرد.

امروز مردم ولایتمدار شهر دار المومنین و هزار سنگر آمل با وجود بارش شدید باران گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مسیر میدان قایم تا مصلای جمعه را با زبان روزه طی کردند تا همگام با همه آزادگان ایران و جهان اعلام نمایند تنها راه ‌ریشه‌کن ‌کردن‌ این‌غده‌ سرطانی‌ خطرناک(رژیم صهیونیستی)‌،  مقاومت ‌و  مبارزه ‌است .

 

بسیج رسانه شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *