✳️به نام خداوند رحمان و #رئوف✳️

?من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق

✅خداوند متعال را شاکرم که توفیق داد در شهری زندگی کنم که شهروندانش صاحب همت ،عزت و غیرت هستند، مردمانی از جنس مهربانی ، انسانیت و با هوش بالا ، سرزمینی که در طول تاریخ شاهد خلق حماسه هایی کم نظیر و جان فشانی ها یی بی بدیل بوده است و کمتر شهر و دیاری چون آمل به سان خود نظیر دارد .

✅خداوند بزرگ را شاکرم که به همراه سایر نامزد های پنجمین دوره انتخابات شورای شهر موجب ایجاد شور انتخابتی و حضور حماسی و همه جانبه شما مردم فهمیم در عرصه این رقابت شدم و اعتماد نزدیک به 9 هزار آملی فهیم را جلب نمایم و برای همیشه خود را مدیون این آرای پاک و هوشمندانه همشهریانم می دانم .

✅بااستعانت از خداوند سبحان و با اعتقاد به ادای وظيفه ديني و ملي با اتکا به پشتوانه حمايتهاي بي دريغ همشهريان عزيزم پا به عرصه انتخابات پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر نهادم و امروز به تقدير و مشيت الهي راضی هستم و به عهدي كه با خداوند متعال به منظور خدمت گزاري هرچه بيشتر و پيگيري مطالبات به حق شما مردم بسته ام همچنان پایبندم .
،امروز در قبال زحمات آنها سر تعظيم فرود آورده و بر اين اعتقاد استوارم كه عرصه خدمت گزاري قدم بر داشتن در راه خير و صلاح مردم بوده و در اين راه از هيچگونه تلاش و كوششي كه تامين كننده اين هدف والاست دريغ نخواهم كرد.

✅برخود لازم می دانم از همه همشهریان عزیز ، به ویژه بزرگان طوایف ، پيشكسوتان و چهره های تاثیر گذار اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی، ورزشي وسروران ستادانتخاباتی مردمی اینجانب، که عاشقانه وخالصانه و بدون هیچ چشم داشتی،بنده را مورد حمایت قرار دادند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و سر تعظیم فرود آورم ، همچنان خود را مديون دعاي خير تان می دانم و همکنون در جوار بارگاه امام رئوف ثامن الحجج حضرت رضا علیه السلام دعا گویتان هستم .

✅در جریان این انتخابات شاهد برخی بد اخلاقی ها و تخریب ها برای حذف رقیبان و انجام هزینه های سنگین از سوی لابی های قدرت برای برخی از نامزد ها بودیم، اماباور داریم که بار کج به منزل نخواهد رسید و در مقابل حماسه حضور مردم راه به جایی نخواهند برد ، لازم می دانم راه یابی چهره های دست پاک ، متخصص و مردمی را به پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل از صمیم قلب تبریک بگویم و آمادگی خود را برای ارایه برنامه هایم به این عزیزان و کمک به توسعه همه جانبه شهرمان اعلام نمایم .

✳️خدايا
به داده و نداده و گرفته ات شكر:
كه داده ات نعمت است و نداده ات حكمت است و گرفته ات امتحان است.

ارادتمندتان،#ناصررئوف
مشهد مقدس ، خرداد 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *