فرمانده انتظامی شهرستان ” آمل” از شناسایی و دستگیری ۲عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف دو کیلو و سیصد گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش هراز نیوز ، سرهنگ “ولی الله گنجیان مقدم” با اعلام این خبر، گفت: اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی است که جامعه انسانی را مورد هجوم خود قرارداده و هر سال تعداد زیادی از افراد جامعه از جمله جوانان ، زنان و نیروهای فعال جامعه که بایستی در خدمت شکوفایی و پیشرفت جامعه باشند به نیرویی وابسته و مضر برای جامعه تبدیل می شوند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: بیگانگان ،دشمنان و عوامل فریب خورده آنان به قصد سودجوئی از مواد مخدر و اعتیاد بعنوان ابزاری برای تضعیف نیروی جوان کشورمان استفاده می کنندکه برای مقابله با این بلای خانمانسوز همکاری مردم با نیروی انتظامی در ریشه کن کردن این معضل اجتماعی امری ضروری است .

سرهنگ گنجیان درادامه از شناسایی و دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آمل با هماهنگی مراجع قضائی موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کنند .

گنجیان خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل اختفای این متهمان ۲ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک کشف شد .

فرمانده انتظامی آمل در خاتمه از شهروندان خواست : برای حفظ و ارتقای امنیت پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام دارند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *