سید جلیل مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز درباره اتفاقات این روزهای آمل گفت : دو سه روزگذشته در جلسه ای که به نام شورای اداری و  با رفتن آقای منفرد برگزار شد خیلی خوشایند نبود .

 

اگرچه ما هم مقصریم اگر از روز اول وقتی برخی از مدیران را شبانه وظهر و عصر و بی سر وصدا عوض کردند ساکت نبودیم الان این مساله را نداشتیم .لازم است از زحمات آقای منفرد هم تشکر کنم .

فشار وزیر و حرکتی که همه جوانب را ندیدند

وی با بیان اینکه به نظرم آقای استاندار به خاطر فشار از ناحیه وزیر حرکتی انجام دادند که همه جوانب در آن دیده نشده بود تصریح کرد : من کاری به تجزیه و تحلیل ها در فضای مجازی ندارم ولی انصافا آقای فلاح استاندار مازندران در ادامه خوب توانست قضیه را مدیریت کند .

جلسه شورای تامین استان در منزل امام جمعه 
مرتضوی ادامه داد : دیروز آقای استاندار تدبیر کردند و جلسه شورای تامین استان با حضور اعضای شورای تامین از جمله جناب آقای دکتر یونسی معاون محترم استاندار، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان ، سردار بابایی عزیزم فرمانده گرانقدر و دلنشین سپاه ،دادستان محترم استان ،برادران گرامی دوامام جمعه ارجمند دابودشت و امام زاده عبدالله جناب آقایان تقی زاده و غفاری جلسه بسیار خوبی در منزل ما داشتیم .

نگاه خطی وجریانی نداریم

ما دراین جلسه گفتیم نگاه خطی وجریانی نداریم ، منافع مردم برای ما مهم است با مسایل شخصی افراد هم کار نداریم وخدای ناکرده ورود به حریم شخصی وجزییات زندگی افراد را هم صحیح نمی دانیم گفتیم آنچه به نفع مردم شهر است همان عمل شود .

 

استاندار را به عنوان یک نیروی جهادی قبول داریم 
آقای استاندار قول دادند وبه قول خودشان هم عمل کردند و لازم است صمیمانه از این برادر عزیزمان تشکر کنم ایشان نگاه دولت تدبیر وامید دارند ما ایشان را به عنوان یک نیروی جهادی و ارزشی قبول داریم دراقدامی قابل تحسین آقای یونسی را به عنوان سرپرست معرفی کردند .

به پاس خون شهدا اقدام مردم آمل به ثمر نشست 
خداوند متعال را شاکریم به پاس خون شهدا اقدام مردم آمل به ثمر نشست لازم است همه برادران عزیزی که در این چند روز دغدغه داشتند خصوصا سردار میرشکار یادگار دفاع مقدس و آقای علیپور وکوهستانی وهمه دوستان که با نگاه بسیجی با حفظ حریم کمک کردند تشکر کنم از سپاه و نیروی انتظامی که خوب عمل کردند وهمچنین همه گروه ها ، احزاب وسیاسیون، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز تشکر می کنم .

 

به اتفاق نظر جمع آقای یونسی انتخاب شد 
امروز به شوخی به آقای یونسی عرض کردم ما حاضریم با آقای استاندار صحبت کنیم تا بتوانیم به عنوان فرماندار آمل مستمر درخدمت شما باشیم، ایشان امروز کار خودشان را به عنوان سرپرست شروع کردند تا فضای باقی مانده سال ۹۵ در بخش اقتصاد مقاومتی و کمک به بخش صنعت و سایر بخش ها وارد کار شوند.
امام جمعه آمل در پاسخ به این سوال که پیشنهاد سرپرست شدن آقای یونسی از جانب چه کسی بود بیان کرد : عزیزان شورای تامین استان در جلسه دیروز به اتفاق نظرشان این بود ایشان فعلا سرپرست باشند .

منفرد بسیاری از موارد را برنامه ریزی کرد / مدیران لایق داریم مردم دغدغه نداشته باشند 
سید جلیل مرتضوی درباره اینکه آیا روزهای آینده با توجه به نزدیکی عید نوروز مواردی از قبیل گرانی و عدم نظارت بر بازار وترافیک شهری و محور هراز و پذیرش مهمانان نوروزی به چه صورت مدیریت خواهد شد تصریح کرد :آقای منفرد بسیاری از موارد را برنامه ریزی کرده بودند از جمله نمایشگاه بهاره ، اما از این به بعد هم مشکلی نخواهیم داشت ، خودم به شخصه بازار را سرکشی کردم ،عزیزان سپاه ، اداره اطلاعات ، نیروی انتظامی ، راهور ودادستان گرانقدر اشرافیت کامل دارند وهیچ دغدغه ای از نظر مواردی که مطرح کردید، نداریم لذا مردم هیچ دغدغه ای نداشته باشند.
وی ادامه داد : پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)را به مردم عزیز شهرم تبریک عرض می کنم و باتوجه به نزدیکی نوروز تقاضا دارم شادی هایمان را باهم تقسیم کنیم وبه فکر افراد محروم باشیم .

در خرد جمعی مردم متضرر نخواهند شد
مرتضوی در پاسخ به سوال خبرنگار هراز نیوز درباره مدت زمان سرپرستی آقای یونسی گفت : هر وقت استاندار محترم تشخیص بدهند قبل یا بعد عید یک فرد که مورد قبول همه گروه ها باشد و مشکلی هم نداشته باشد منصوب خواهد شد، حتما نظر همه تامین شود از جمله نظر نماینده محترم مردم آمل جناب آقای دکتریوسفیان نیز باید تامین شود .
سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل  ادامه داد : حرف ما این است که اگر در هرکاری از خرد جمعی بهره برده شود مردم متضرر نخواهند شد.

رسانه ها سنگ تمام گذاشتند 

مرتضوی  با بیان اینکه در قضایای اخیر خبرنگاران ثابت کردند که واقعا دلسوز شهرشان هستند تصریح کرد : لازم است از اصحاب رسانه به طور ویژه تشکرکنم انصافا با همراهی ونمایش وفاق و همدلی واقعا سنگ تمام گذاشتند از همه این عزیزان سپاسگزارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *