هراز نیوز : جلسه تودیع و معارفه فرماندار آمل با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران پر از حاشیه و حرف و حدیث برگزار شد .

شورای اداری یا تودیع و معارفه

این جلسه  از صبح با عنوان شورای اداری به مسوولان و خبرنگاران اطلاع رسانی شد ، احمد منفرد فرماندار و سایر مسوولان شهری حاضر درجلسه هیچ اطلاعی از  قصد و نیت استاندار مازندران برای معارفه سرپرست فرمانداری نداشتند .

ربیع فلاح همه حضار را سوپرایز کرد تا  لطف الله آجدانی دوست دوران انتخابات خود را به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی کرد .

اقدام انقلابی 

برخی از  اعضای جلسه از جمله سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل ، امام جمعه دابودشت و فرمانده سپاه در این جلسه معترض شدند  به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند .
اقدام انقلابی امام جمعه آمل و تبعیت چند نفر از مسوولان سبب شد تا جلسه از رسمیت خارج شود  و استاندار نتواند جلسه را اداره کند .

فریدون علیپور از یادگاران دفاع مقدس نیز ضمن اینکه از بروز هیجانات برخی از رزمندگان وایثارگران در خصوص این جلسه جلوگیری کرد از استاندار خواست تا پاسخ دهد که مشکل احمد منفرد چه بوده که باید عوض شود .

فرار استاندار و سرپرست جدید 

جو فرمانداری تا پایان وقت اداری متشنج بود و سبب شد که ربیع فلاح فرمانداری را ترک کند از ان سو هم با اضافه شدن نیروی های مخالف اجدانی در فرمانداری به نحوی از ادامه حضورش در فضای فرمانداری جلو گیری به عمل و سرپرست جدید مجبور به ترک دفتر کارش شد قبل از اینکه آنرا تحویل بگیرد.

هدیه رو پس فرستاد 

احمد منفرد هم حکم مشاوره استاندار را نپذیرفت و بیان کرد که به محل خدمت اصلی اش شیلات برخواهد گشت .

لطف الله یا سید جعفر 

فعالان سیاسی در این زمینه گمانه زنی می کنند ، با توجه به عدم حضور سید جعفر رسولی و مرخصی او در جلسه شورای اداری امروز ،  انتصاب آجدانی در راستای یک توافق برای حذف احمد منفرد و تکیه سید جعفر رسولی بر صندلی فرمانداری بوده است و آجدانی نقش کاتالیزور و مدیریت دوران گذار را برعهده داشته است .

اتفاقات پیش امده نشان می دهد آجدانی اگر می خواهد ثابت کند که چنین سناریویی از ریشه غلط است باید اول رضایت جریان اصولگرایی و ارزشی را جلب کند و بعد بیاید خدمت اصلاح طلبان و سایر حامیان اعتدال که از مخالفان اویند آنگاه باید ثابت نماید که انتصاب او با هماهنگی عزت الله یوسفیان ملا صورت نگرفته است ، راه سختی که برای آقای مورخ با آن سابقه تاریخی که دارد تقریبا غیر ممکن به نظر می آید ، اما آجدانی خود را مرد روزهای سخت می داند ، باید منتظر روز های آینده بود .
تا ببینیم یوسفیان ملا بخاطر  آن تشکیلات شناسنامه دار اصلاح طلب و اعتدالی  که لطف الله آجدانی در انتخابات مجلس سال گذشته برایش بسیج کرد از او حمایت خواهد کرد یا خیر!

در ادامه عکس های حسن جوان را از این بر نامه پرحاشیه می بینید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *