فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای چهارمین مرحله از طرح ظفر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در ساری خبر داد .

به گزارش هراز نیوز سردار “سید محمود میرفیضی” عصر روز گذشته در حاشیه اجرای طرح ظفر چهار با اشاره به اجرای موفق این طرح، گفت: هدف از اجرای طرح «ظفر ۴» برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، اراذل و اوباش، سارقان، خرده ‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

وی افزود: اقداماتی که در اجرای این طرح انجام می‌شود در رابطه با جغرافیای جرم است که همراه با آن بحث نظم بخشی و ساماندهی حاشیه‌ نشینان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در این طرح ۵۲۵ نفر متهم به تهیه و توزیع موادمخدر، معتادان متجاهر، سارقان و متهمان به قاچاق کالا به همراه ۱۷ اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و ۲۰۶ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح ظفر چهار در ساری، ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد،گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق نیز در این طرح شامل لوازم آرایش و بهداشتی، داروهای غیرمجاز، البسه خارجی نامتعارف و …کشف شد.

سردار میرفیضی همچنین از توقیف بیش از ۱۶۸دستگاه انواع وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در اجرای طرح ظفر افزایش احساس امنیت در جامعه یکی از مهمترین اهداف پلیس است.

فرمانده انتظامی مازندران ، تصریح کرد: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش شاخص امنیتی مازندران در آستانه نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی است.

ارتقاء شاخص‌های امنیتی در مازندران

“علی ‌رضا یونسی”، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با تقدیر از تلاش نیروهای مخلص انتظامی به واسطه اجرای طرح ظفر در استان، افزود: مازندران از استان‌ های امن بوده که دارای شاخص امنیتی بالایی در کشور است.

وی با بیان اینکه طرح ظفر از طرح‌ های موفق نیروی انتظامی مازندران است، گفت: تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مازندران مورد رضایت مردم استان و کشور است.

شناسایی سارقان سابقه دار

حجت‌الاسلام “اسدالله جعفری”، دبیر ستاد پیشگیری از جرایم خاص و عمومی مازندران و دادستان عمومی و انقلاب  استان نیز با اشاره به اینکه امنیت از زیربناهای توسعه در کشور است، افزود: پیشگیری و ارتقاء امنیت اجتماعی از شاخص‌های موثر طرح امنیت اجتماعی بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی استان با برهم زنندگان امنیت عمومی برخورد می‌کند، گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، سارقان سابقه دار شناسایی شدند و استان از وجود اراذل و اوباش پاک شده است.

براساس این گزارش ، طرح ظفر یکی از طرح‌ های موفق فرماندهی انتظامی مازندران است که در مرحله چهارم روز گذشته در شهرستان ساری اجرا شد.

این طرح که در راستای ارتقاء نظم وامنیت اجتماعی و احساس امنیت عمومی در بخش های مختلف مبارزه با موادمخدر، کالای قاچاق، جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با اراذل و اوباش، سارقان و برخورد با تخلفات راهور و جرایم مختلف اجرا می شود، موجبات رضایتمندی شهروندان و مسئولان را فراهم آورده است.

در چهارمین مرحله از این طرح که از بامداد روز گذشته در سطح شهرستان ساری و با شناسایی نقاط آسیب پذیر و حاشیه نشین شهر به مرحله اجرا درآمد و در پایان دستاوردهای این طرح، شامل کشفیات انواع موادمخدر و کالای قاچاق با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار، فرمانده انتظامی استان، دادستان عمومی و انقلاب و اعضای شورای تامین استان در میدان امام خمینی (ره) شهرستان ساری برپا شد تا گوشه ای از تلاش کارکنان انتظامی استان به اطلاع شهروندان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *