هراز نیوز :رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی گفت :با استعانت از خداوند متعال در ایام سی وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده کشاورزی و صنایع غذایی به تصویب رسید. به گزارش آنا، دکتر علی محمد صفانیا خاطر نشان کرد: پس از ارزیابی دفتر تشکیلات و روشها و بررسی های به عمل آمده دانشکده ها از حیث شرایط آموزشی و تعداد و ترکیب اعضای هیات علمی تمام وقت منطبق با ضوابط تعیین شده از سوی شورای گسترش آموزش عالی کشور تشخصیص داده شد.
وی ادامه داد: رئیس دانشگاه پس از گزارش توجیهی دفتر تشکیلات روشها با ایجاد این دانشکده ها موافقت کردند.

صفانیا همچنین از ارتقای سطح سازمانی درجه این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: با نهایت مسرت درجه واحدعلوم و تحقیقات آیت الله آملی از بزرگ به واحد بسیار بزرگ ارتقا یافت.

وی اذعان داشت:این ارتقا برگ زرین دیگری از افتخارات این واحد دانشگاهی است که با تلاش اساتید و کارکنان و با تایید ریاست دانشگاه محقق شده است.

One thought on “ارتقای سطح سازمانی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی”
  1. آقای دکتر خسته نباشد که جامع و جمع الجمع اید هم جوانان مارا به سر مایه های علمی کار آمد و سر آمد می فرمایید و هم اشتغال برای متخصصین تحصیل کر ده می آفرینید وهم برسر مایه های مادی و دارایهای ملی در قالب ساختمانها و تاسیسات می افزاید و هم شعاع سرمایه های مادی و معنوی شما بر زندگی هزاران هزار نفر در اقصی نقاط کشور تللو انداخته خدا پشت و پناه شما و همکاران فدا کار شما باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *