اما عدم تعامل و ارتباط حاجی پور با اصحاب رسانه و نیز سرشاخه های اصولگرایی شهرستان ، باعث انتشار نامه ای از سوی اصولگرایان آملی در رسانه ها شد که رونوشتی از آن تقدیم زاکانی قرار گرفت و علیرغم فشار مسئولین استانی رضا حاجی پور از این لیست خط خورد.

در راستای اخلاق حرفه ای رسانه ای خود آمادگی حضور تمامی کاندیداهای محترم و یا انعکاس اخبار ستاد های تبلیغاتی ، انتشار تکذیبیه و یا جوابیه در مورد مقاله ها و یا اخبار منشر شده در وب سایت را از سوی ستادهای محترم تبلیغاتی دارد. 

“مازندرانیها” یادداشت سردبیر:روز گذشته مطلبی در سایت هراز نیوز در نقد یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از آمل منتشر شد. در این گلایه نامه سهیل کرمی از نبود مشاوران قوی در کنار آقای حاجی پور انتقاد کرده و مصاحبه وی با رسانه اصلاح طلبان مازندران را ازمصادیق  بی تدبیری رسانه ای وی برشمرده است و در آخر نیز این چنین گفته است که “مطمئن هستم که به این سوالات پاسخ نمی‌دهید چون مشاوران خوبی ندارید که از آن‌ها مشورت بگیرید و داستان نقد پذیر نبودنتان هم که مثنوی هفتاد من است.”

اما گذشته از اعتراضات چند روز اخیر اصحاب رسانه مبنی بر مصاحبه جناب حاجی پور با سایت اصلاح طلب مازندنومه ادامه رویه رپرتاژ خبری این رسانه به نفع حاجی پور هم تامل برانگیز است .
از روز گذشته مخاطبان مازندنومه در صفحه اول این سایت خبری ، تبلیغات وبلاگ جبهه متحد شهرستان آمل را میبینند که در خبری کذب رضا حاجی پور را به عنوان نماینده این جبهه در شهرستان آمل معرفی مینماید.

این خبر در حالی در این وبلاگ بی نام و نشان نقش بسته که در پی نامه اعتراضی اصولگرایان شهرستان آمل با دستور مقامات این جبهه و طی اطلاعیه ای رسمی عملا نام حاجی پور از لیست جبهه استانی متحد اصول گرایان خط خورده است .

البته منظور از بی نشان نبود متولی و صاحب این رسانه است چرا که طی ارتباط نگارنده با مسئول حزب موتلفه آمل وی از این رسانه ابراز بی اطلاعی کرده است.

سایت مازندنومه در حالی دست به این اقدام غیر اخلاقی و حمایت از کاندیدای اصولگرا زده که اساسا این سوال در ذهن همچنان باقیست که چطور یک سایت اصلاح طلب با قدمتی 10 ساله حالا میدان دار جبهه اصول گرایان شده است.

رضا حاجی پور

رضا حاجی پور فعال اجتماعی روستاهای بخش دشت سر شهرستان آمل در سال های ابتدایی دهه 80 است و همین فعالیت او باعث شد تا از سوی روستاییان آن منطقه برای حضور در انتخابات دوره مجلس هفتم ترغیب شود.

مبارزه سنگین وی در غیاب جمیله سالار اصلاح طلب با شکری مرزنگو و عزت الله یوسفیان اگر چه او را به مقام سومی رسانید ،  اما کسب رای 20 هزاری قشر روستایی دشت سر امید را برای حضور مجددش در عرصه انتخابات مجلس زنده نگاه داشت .

دوره هشتم مجلس شاید برای حاجی پور میتوانست پایان تلخی برای وداع با این عرصه باشد ، اما انتصاب  او به بخشداری رودهن تهران و روابط نزدیک وی با استاندار پایتخت و دولتیان بار دیگر او را برای آمدن به انتخابات برای بار سوم دعوت کرد .

با شروع فعالیت های انتخاباتی و اعلام لیست جبهه متحد اصولگرایان اتفاقی بی نظیر در شهرستان آمل روی داد آنجا که عزت الله یوسفیان که هم از نظر کارکرد و هم از نظر روابط دست بالایی بین اصولگرایان داشت و نیز عنایت الله تورنگ کاندیدای نزدیک به طیف حزب اللهی ها و اصولگراها و دارای مواضع شفاف اصولگرایی جایی در لیست انتخاباتی اصول گرایان نداشتند و این حاجی پور بود که یک تنه نام خود را در این لیست گنجانید .

طبق اخبار موثق “مازندرانیها” حاجی پور از سوی یکی از نمایندگان شرق استان که ارتباط وسیعی با جبهه های رهپویان و ایثارگران تهران نیز دارد به این لیست معرفی شد و با توجه به عملکرد قابل قبولش در بخشداری رودهن مورد قبول مدیریت استان نیز قرار گرفت .

اما عدم تعامل و ارتباط حاجی پور با اصحاب رسانه و نیز سرشاخه های اصولگرایی شهرستان و نیز شایعاتی مبنی بر عدم شفاف سازی هزینه های تبلیغاتی وی از سوی برخی رسانه ها باعث انتشار نامه ای از سوی اصولگرایان آملی در رسانه ها شد که رونوشتی از آن تقدیم زاکانی قرار گرفت و علیرغم فشار مسئولین استانی رضا حاجی پور از این لیست خط خورد.

بسیاری عدم موفقیت دو باره حاجی پور را نداشتن مواضع شفاف در برابر جریان انحرافی ، نداشتن موضع مستقل سیاسی ، تعامل نداشتن با رسانه ها و عدم برنامه مدون و یا جامع برای نمایندگی مجلس میدانند و در کل او را محافظه کار می دانند اما ، حاجی پور یک تنه در برابر انتقادات ایستاده و بنابر گفته هایش بر این عقیده است که : ((….اگر حمایت های آن آقا را در دوره پیش داشتم صد هزار رای می آوردم .    مصاحبه با 6بهمن))

حاجی پور کمتر نظر دلسوزان را میپذیرد و برعکس مصاحبه اش با مازندنومه اعتقادی به مشاوران ندارد. حال باید دید مردم آمل سه گانه رضا حاجی پور را می پسندد یا نه ؟!

البته برخلاف شهرنشینان آملی و روستانشینان بخش لیتکوه و لاریجان و … حاجی پور همچنان طرفداران پرو پا قرصی نیز دارد . از روستاییان دشت سر تا مسئولان حزب موتلفه آمل .

اگر چه این روزها ستاد حاجی پور بسیار شلوغ است و پر آمد و شد اما تاریخ انتخاباتی آمل نشان می دهد که مردمان آمل به این راحتی رای خود را به محافظه کاران نمی دهند.

 

10 thoughts on “از دشت سر تا موتلفه آمل و مازندنومه اصلاح طلب !”
  1. به مناسبت حماسه حضور هرچه بیشتر مردم در روز 12 اسفند .همایش بزرگی در شهرستان آمل برگزار می گردد

    همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان روز چهار شنبه مورخه 1390/12/10 در شهرستان هزار سنگر آمل برگزار میگردد .

    در این همایش حضرت حجت الاسلام جعغر شجونی جانباز ویادگار شهدای انقلاب اسلامی وعضو

    جامعه روحانیت مبارز تهران میهمان ویژه می باشند واز بیانات گهربار ایشان مردم آمل بهره خواهند برد .

    جناب آقای استاد رضا حاجی پورنامزد جبهه متحد اصولگرایان آمل هم در این همایش سخنرانی خواهند کرد .

    لذا از عموم ملت شهید پرور وولایی شهرستان هزار سنگر آمل

    در این همایش دعوت به عمل می آید.

  2. روزبه جان شه بفهمسسی چی بنویشتی- ای محافطه کار . از الان متوجه شکست یوسفیان شدی و داری دست و پا می زنی

  3. رضا حاجی پور کاندیدای جریان انحرافی در آمل است

  4. آقای یوسفیان این هشت سالی واسه مردم آمل چی کار کردی که باز اومدی بسه دیگه شما نماینده قشر فئودالی حنای شما رنگ نداره بهتر بود نمیومدی مثل یه بنده خدا که ضرب المثل شد (آقا سی )

  5. 86000 نفري كه به يوسفيان راي داديد شما كداي كوشت و مرغ هستيد نه بيشرفت شهرتان….

  6. فقطططططططططططططط یوسفیان
    گرچه الآن تبلیغات فایده نداره چون یوسفیان نماینده آمل شده.

  7. از هراز می خواهیم سایت مازندنومه را که گاهی برخلاف منافع استان حرکت می کند مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *