مسئول کمیته انتخابات و سیاسی جبهه گفتمان حامیان عدالت (قرارگاه سلمان) اسامی نامزدهای این جبهه در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی مازندران را معرفی کرد.
مصطفی فقیه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنا به فرمایشات گهربار امام راحل مبنی بر اینکه میزان رای ملت بوده و ناسی از کلام نورانی و منویات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری همه آحاد و احزاب در تصمیم گیری و خنثی کردن مکرهای دشمنان اثرگذار بوده جبهه گفتمان حامیان عدالت(قرارگاه سلمان) تاسیس شد.

وی افزود: این جبهه با هم اندیشی و بررسی افکارها و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و حمایت قاطع از ولایت مطلقه فقیه، با در نظر گرفتن گفتمان انقلاب، ولایت، عدالت، توجه به محرومان و مستضعفان و آشنا به مسائل سیاسی ایران و جهان و رعایت اخلاق انتخاباتی نامزدهای مورد این جبهه را در 9 حوزه انتخابیه مازندران مشخص کرده است.

فقیه گفت: بر این اساس آقایان سید محمد جمشیدی راد، حجت الاسلام سید تقی حسینی و مقداد نجف نژاد به ترتیب از حوزه های انتخابیه بهشهر، محمودآباد و بابلسر نامزدهای قرارگاه سلمان در این حوزه ها هستند.

وی افزود: سید رمضان شجاعی و اسماعیل یزدانی نامزدهای جبهه گفتمان حامیان عدالت از حوزه انتخابیه ساری و سید علی ادیانی راد و سید محمد سمیعی کاشی از حوزه انتخابیه قائم شهر دیگر نامزدهای این جبهه در استان هستند.

فقیه اظهار داشت: عابدین مومنی و حجت الاسلام علی اکبر ناصری از حوزه انتخابیه بابل و رضا حاجی پور از حوزه انتخابیه آمل دیگر نامزدهای قرارگاه سلمان در دو شهر فوق هستند.

وی از معرفی شمس الله شریعت نژاد و حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب به ترتیب از حوزه های انتخابیه تنکابن رامسر و نوشهر چالوس در ترکیب نامزدهای جبهه گفتمان حامیان عدالت خبر داد.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 12 اسفندماه در ایران اسلامی برگزار می شود.

One thought on “نامزدهای جبهه گفتمان حامیان عدالت در مازندران مشخص شدند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *