پليس راه فرماندهي انتظامي استان در اطلاعيه اي از انسداد محور”هراز” دقايقي پيش به علت وقوع سيلاب در کيلومتر 50 شهرستان “آمل” بين تونل هاي هفت و هشت خبر داد.

هراز نیوز ، در اين اطلاعيه آمده است به علت وقوع سيلاب در محور هراز بين تونل هاي هفت و هشت واقع در کيلومتر50 شهرستان آمل اين محور تا اطلاع ثانوي مسدود است و تلاش ماموران راه و شهرسازي و پليس راه براي بازگشايي محور ادامه دارد.

پليس راه به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد: از ديگر محور شمالي جايگزين فيروزکوه براي تردد استفاده کنند.

پيش از اين نيز برابر اعلام پليس راه استان مازندران، محور کندوان نيز که به علت پيش بيني سقوط بهمن و عدم ايمني کافي از روز گذشته مسدود اعلام شد، همچنان ادامه دارد.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه مازندران با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگويي در خصوص وضعيت راه هاي استان است.

 

 انسداد محور کندوان به علت پيش بيني سقوط بهمن

سرپرست پليس راه فرماندهي انتظامي استان از بسته شدن مجدد محور”کندوان” به علت بارش برف و پيش بيني سقوط بهمن در اين محور تا اطلاع ثانوي خبر داد .

سرهنگ ” محمدرضا خسرويان” با اعلام اين خبر، گفت: به علت بارش برف که از عصر روز گذشته (سه شنبه) هفتم دي ماه در محور کندوان آغاز شد، اين محور مسدود شد و صبح امروز به مدت کوتاهي بازگشايي که به علت پيش بيني و احتمال سقوط بهمن و عدم ايمني کافي مجددا مسدود شد.

وي افزود: در ارتفاعات محورهاي “هراز، فيروزکوه ” به علت بارش خفيف برف سطح جاده لغزنده است.

سرپرست پليس راه به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد، با توجه به لغزنده بودن سطح جاده، رانندگان ضمن رعايت نکات ايمني و هشداري، خودروهاي خود را به لوازم و تجهيزات زمستاني و زنجير چرخ مجهز کنند.

سرهنگ خسرويان، افزود: مرکز کنترل ترافيک پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگويي در خصوص وضعيت محورهاي مواصلاتي استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *