فرماندار آمل :

دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم  و تربیت نیروهای  متدین و متخصص گام های بلندی برداشته است

 

احمد منفرد در همایش یک روز نقش پژوهش تقاضا محور وتجاری سازی فناوری در اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی  گفت :  تولید به شکل سنتی دیگرمبنایی ندارد تولید باید براساس علم و فناوری  انجام شود .

معاون استاندارو فرماندار آمل با اشاره به نقش فناوری در توسعه پایدار تصریح کرد : رشد مقدمه برای توسعه است و و در توسعه بعد کیفی مورد تاکید قرار می گیرد .

منفرد توسعه انسانی را مدار اولیه توسعه پایدار دانست و عنوان کرد: آنجا که سخن از توسعه به میان می آید قطعا عدالت هم مد نظر است .

ارتقای کیفیت آموزش برای  توسعه انسانی

وی ارتقای کیفیت آموزش را ازملزومات توسعه انسانی برشمرد و اظهارکرد : پیش بینی شده است ایران اسلامی در سال 1400 کشور اول منطقه در تولید علم باشد و برای این مهم تربیت نسلی پرسشگر وخلاق امری ضروری است .

این مسوول با تاکید برنقش دانشگاه ها در بحث تولید علم  توسعه کشور با تربیت نسلی متدین و متخصص که مد نظر رهبر انقلاب است ، عنوان کرد : مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در این راه کار های بزرگی انجام داده است .

تولید برنج ارگانیک در پایتخت برنج ایران

فرماندار آمل با تاکید براینکه کالای صادراتی با کالای عادی متفاوت است اعلام کرد :مثلا در موضوع  برنج  با وجود تولید برنج با کیفیت در مازندران متاسفانه یک مزرعه تولید برنج صادراتی با اصول ومبانی اولیه  که حاوی شناسنامه مورد ارایه برای صادرات باشد وجود ندارد .

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده برای توسعه و تجارت و پایانه برنج در آمل اظهارکرد : آمل پایتخت برنج ایران است وباید تلاش کنیم تولید کاملا علمی و به ویژه تولید برنج ارگانیک  برویم .

330 میلیارد تسهیلات دولت برای تولید مازندران

معاون استاندار و فرماندار ويژه آمل گفت: دولت به منظور رفع مشکلات و موانع توليد و صنعت مازندران 330 ميليارد تومان تسهيلات در اختيار مازندران قرار داد  که آمل رتبه دوم را در جذب آن دارد .

منفرد با بيان اينکه  ۴۷ درصد صنعت استان در شهرستان آمل قرار دارد، گفت: متاسفانه بخشي از واحدها دچار مشکل هستند که با توجه به اعطاي تسهيلات از سوي دولت در جهت رفع مشکلات آن ها هستيم.

وی اضافه کرد  : عدم استفاده از سم کود مناسب امروز چالش جدي توليد محصولات کشاورزي است بايستي با کار هاي علمي ، تحقيقي و پژوهشي محصولي توليد کنيم که مناسب صادرات بوده و رونق کسب و کار و توليد را بدنبال داشته باشد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *