رئیس اورژانس 115 محمودآباد گفت : هفت نفر در 2 حادثه تصادف شب گذشته شهر محمودآباد مصدوم شده که در بین حادثه دیدگان یک زن باردار نیز وجود داشت.

حمیدرضا فرنیا صبح امروز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در ساعت 22 و 5 دقیقه شب گذشته با اعلام حادثه واژگونی کامیون حامل مرغ در حوالی مجتمع نفت محمودآباد در محور نور به محمودآباد بلافاصله آمبولانس پایگاه مرکزی اورژانس 115 محمودآباد به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های فوریت پزشکی این مرکز، تنها سرنشین کامیون که راننده آن بود را پس از اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند.
وی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 در حال مداوای اولیه مصدوم تصادف مذکور و سپس انتقال آن به بیمارستان شهدا بودند که در همین لحظه 2 خودروی سمند و مزدا سواری با یکدیگر برخورد کرده و منجر به مصدومیت 6 سرنشین این 2 خودرو شد.
وی با اشاره به مشغول بودن اورژانس پایگاه تلیکسر محمود اباد ،برای فوریت امدادرسانی به مصدومان حادثه تصادف مذکور از پایگاه اورژانس 115 شهرستان نور که در شهر ایزدشهر مستقر بود به عنوان کمکی استفاده کردیم تا هرچه سریع‌تر به وضعیت مصدومان حادثه رسیدگی شود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در 2حادثه اعلام شده مصدوم بدحالی وجود نداشت و فقط یک زن از مصدومان تصادف سمند و مزدا باردار بود که با اقدام به‌موقع و اثربخش تکنسین‌های اورژانس خطری این مصدوم حادثه را نیز تهدید نکرد.
فرنیا در پایان با اعلام اینکه چهار مصدوم مجموع 2حادثه توسط آمبولانس پایگاه مرکزی و سه مصدوم دیگر حادثه توسط پایگاه ایزدشهر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند، گفت: بر اساس گزارش اولیه حال هیچ مصدومی وخیم گزارش نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *