در کنفرانس خبری «مرگ آنجلها» عنوان شد:

مرگ آنجلها از جنگ و دغدغه های آن صحبت می کند.

هرازنیوز: مرگ آنجلها عنوان تئاتری است به نویسندگی و کارگردانی «محسن اردشیر» که در روزهای آتی در شهر آمل به روی صحنه خواهد رفت.

مراسم کنفرانس خبری نمایش «مرگ آنجلها» صبح امروز با حضور کارگردان و تهیه کننده این نمایش در رستوران کوهسنگی شهرستان آمل برگزار شد.

محسن اردشیر, کارگردان و نویسنده این نمایش در ابتدا صحبت های خود را با جمله ای از استاد یوسف فخاری که «هنر در این مملکت تنها یک شوخی بزرگ است و ما این شوخی را جدی گرفتیم» آغاز کرد.

اردشیر در ابتدا در مورد فضای این نمایش بیان داشت: مرگ آنجلها, نمایشی درون شمول بوده و در باب جنگ صحبت می کند. زمانی که در مرزهای ایران درگیری هایی با گروه تروریستی داعش را داشتیم دغدغه ای در درونم وجود داشت تا این درگیری ها به داخل مرزهای ایران نرسد. مرگ آنجلها از جنگ و دغدغه و ناهنجاری های آن صحبت می کند.

اردشیر در ادامه افزود: در این نمایش نزدیک به چهل هنرمند ایفای نقش می کنند و از هنرمندان نام آشنای سینما و تئاتر کشور دعوت بعمل آمده که در طول این شب ها با ما همراه خواهند بود. همچنین شب نخستین این نمایش با حضور دکتر قطب الدین صادقی کلیک میخورد. موسیقی این اثر از ساخته «عرفان پرقوه» می باشد و  تهیه کنندگی این برنامه نیز تمامآ توسط جناب «محمد قنبری» صورت گرفته است.

اردشیر در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با طراحی پوستر این نمایش, گفت: پوستر این اثر توسط خانم «الهام همت» انجام شده. جوان اصفهانی که داوری پوستر جشنواره های سوئیس و آمریکا را دارد. ماهی هایی که در طرح مشاهده می کنید بصورت سفالی توسط خانم همت ساخته شدند که در نهایت عکس آن در پوستر استفاده شد.

اردشیر افزود: نمایش «مرگ آنجلها» در بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت. البته گروه سونر سهمیه ای در بخش آیینی و سنتی دارد و کار ما در این ژانر نیز به تایید رسیده ولی به خاطر اجرای بهتر «مرگ آنجلها» از بخش آیینی و سنتی انصراف دادیم.

محمد قنبری, تهیه کننده این برنامه با اشاره به فضای گستره و قوی نمایش «مرگ آنجلها» توضیح داد: جناب «محسن اردشیر» جزو محدود کارگردان هایی هستند که به مهندسی تئاتر به خوبی آشنا هستند. بنده بعد از دیدن تمرینی از نمایش مرگ آنجلها دید مثبتی به این اثر پیدا کردم.

قنبری افزود: مرگ آنجلها, زاویه نگاهی متفاوت نسبت به مبحث جنگ دارد که هر شخص با میزان آشنایی از جنگ و علم بر جنگ از این نمایش برداشت های خود را دارد. در این نمایش از همکاران سینما و تئاتر نیز دعوت کردیم که از نزدیک یک مهندس تئاتر و اثر تولیدی «مرگ آنجلها» را مشاهده نمایند. نزدیک به 40 هنرمند نام آشنا در طول اجرای این نمایش در شهر امل حضور خواهند داشت.

قنبری در پاسخ به سوال خبرنگار هرازنیوز در مورد عنوان بلیت های ویژه در پوستر تبلیغاتی این نمایش توضیح داد: برای بهبود شرایط نظم و کنترل بهتر نمایش برای عزیزانی که قصد ملاقات حضوری با هنرمندان مهمان و ثبت عکس یادگاری با این عزیزان را دارند, بلیت هایی را در نظر گرفتیم. عزیزانی که این بلیت هارا تهیه می کنند در همان شب در رستوران کوهسنگی می توانند هنرمند مورد علاقه ی خود را از نزدیک ملاقات کنند.

گفتنی است این نمایش از 11 الی 28 آبان ماه, هرروزه ساعت 19:00 در مجتمع امام خمینی برگزار می شود. علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این برنامه به مراکز فروش اعلام شده به روی پوستر این نمایش مراجعه نمایند.

 1 2 3 5 6 7 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *