مسابقه گیتی پسند اصفهان و کاله مازندران در چار چوب  رقابت های والیبال لیگ برتر مردان باشگاههای کشور نا تمام ماند.

بازی گیتی پسند و کاله باز هم نیمه تمام ماند / چاقوکشی و گاز اشک آور در بازی والیبال! / ورزش ایران والیبال سوپرلیگ  / خبرگزاری ورزش ارومیه

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عصر امروز یکشنبه ۳۰ بهمن دو تیم گیتی پسند اصفهان و کاله مازندران در اصفهان به مصاف هم رفتند. دو ست  اول این دیدار با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ به نفع مازندرانی های مهمان به پایان رسید. در ست سوم در حالی که گیتی پسند ۱۹ بر ۱۶ از کاله پیش بود،  به علت حضور تماشاچیان در زمین و استفاده نیروی انتظامی از گاز اشک آور، شرایط برای ادامه مسابقه مهیا نبود که با تشخیص مسئولین، مسابقه متوقف شد.

لازم به ذکر است در خصوص نتیجه نهایی و مسائل به وجود در این دیدار کمیته انضباطی فدراسیون تصمیم گیری خواهد کرد.

ناظر مسابقه والیبال کاله و گیتی‌پسند با اظهار تاسف از حاشیه‌های به وجود آمده در این دیدار گفت: متاسفانه امروز والیبال میراث‌دار خوبی ندارد و مسئولان سالن، بازیکنان و تماشاگران در ایجاد درگیری‌های به وجود آمده مقصر هستند.

امیدوار حاتمی ناظر مسابقه والیبال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و کاله مازندران پس از حاشیه‌های به وجود آمده در این مسابقه در گفت‌وگو با  ایسنا اظهار کرد: متاسفانه با شرایط نامساعدی که به وجود آمد، تصمیم گرفتم که مسابقه را تعطیل کنم. در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که بازیکنان خود را در کنار زمین گرم می‌کردند، توسط مامور نیروی انتظامی حاضر در سالن گاز فلفل در فضا پخش شد که این موضوع تا حد بسیار زیادی موجب آزار بازیکنان هر دو تیم و همچنین هواداران شد. تا جایی که من می‌دانم دو نفر از تماشاگران به دلیل ناراحتی از ناحیه بینایی راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: متاسفانه در حالی که تیم کاله دو گیم اول را به سود خود به پایان برده بود، در اواسط گیم سوم بازی چند تماشاگر از سکوها به داخل زمین والیبال پریدند و به سمت بازیکنان کاله رفتند که عبدالرضا علیزاده بازیکن تیم کاله با ضربه سر به یکی از آنها پاسخ داد و آن تماشاگر نیز در مقابل از جیب خود چاقو در آورد که اگر ما، مسئولان دو تیم و بازیکنان جلوی وی را نمی‌گرفتیم، نمی‌دانم چه اتفاق تاسف‌باری ممکن بود در این مسابقه رخ دهد.

ناظر دیدار گیتی پسند و کاله مازندران با اظهار تاسف از رخ دادن چنین صحنه‌های ناپسندی در مسابقات والیبال، خاطر نشان کرد: همواره گفته‌ایم که والیبال یک ورزش دانشگاهی است و بازیکنان، طرفداران و مسئولان باشخصیتی دارد. به عنوان یک پیشکسوت والیبال اصلا دوست ندارم شاهد چنین صحنه‌هایی باشم. از نظر من بازیکنان در ایجاد حاشیه‌های به وجود آمده مقصر هستند و باید بگویم والیبال که ورزشی به دور از حاشیه است امروز میراث‌دار خوبی ندارد.

وی یادآور شد: در ست اول بازی درگیری لفظی و پرخاش بین محمد موسوی از تیم گیتی‌پسند و سعید معروف بازیکن کاله موجب شد فضای مسابقه تا حدودی تحت تاثیر قرار بگیرد. این موضوع در کنار پخش شدن گاز فلفل در سالن و همچنین حساسیت بازی موجب شد تا تماشاگران هیجان‌زده شوند و متاسفانه با ورود به داخل زمین اجازه بازی را به هیچ یک از دو تیم ندهند و بازیکنان را با خطر روبرو کنند.

حاتمی با انتقاد از عملکرد مسئولان امنیتی و نیروی انتظامی سالن والیبال شهر اصفهان مدعی شد: متاسفانه در حاشیه‌های به وجود آمده این مسابقه، ماموران سالن آخرین افرادی بودند که از موضوع مطلع شدند و پس از تعطیلی بازی هم، فکر می‌کنم اولین کسانی بودند که سالن را ترک کردند. امیدوارم که از این پس شاهد چنین صحنه‌هایی در والیبال نباشیم و مسئولان برگزاری مسابقات دقت بیشتری برای امنیت سالن داشته باشند.

ناظر مسابقه کاله و گیتی‌پسند تاکید کرد: من صبح دوشنبه گزارش حوادث این مسابقه را به کمیته انضباطی ارائه می‌دهم و فکر می‌کنم اگر مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی این موضوع را مورد بررسی قرار دهند تا ظهر امروز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ شود.

+ تکمیلی نتیجه بازی سه بر صفر به نفع کاله اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *