برهانی قرار نيست كه در بازي بعدي تيم استقلال اعضاي اين تيم را همراهي كند.

 

به گزارش هراز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،‌ برهاني پس از به ثمر رساندن گل و تكميل عملكرد خوبش مقابل حريف عربستان به اواخر بازي جاي خود را يوسفي داد اما اين مهاجم به تصمیم مربيان اعتراض كرد تا مربيان از عملكرد وي دلخور و عصباني شوند.

برهاني انتظار داشت كه بدليل عملكردشان تا پايان بازي در تركيب تيم باقي بماند، اما پرويز مظلومي به دليل شرايط وي و خستگي‌اش در بازي يوسفي را جانشين برهاني كرد تا وي به استراحت بپردازد.

گفتني است، اين بازيكن كه در بازي با الاتفاق عملكرد قابل توجهي داشت، قرار نيست كه در بازي بعدي تيم استقلال اعضاي اين تيم را همراهي كند.

برهاني ديدار با الريان قطر را از دست داد و زيرا مسئولان و مربيان تيم معتقدند كه وي با سه كارت زردي كه دريافت كرده است، نمي‌تواند آبي‌ها را در بازي بعدي مقابل حريف قطري همراهي كند.

شايان ذكر است، مسئولان اعلام كردند كه از محروميت اين مهاجم اطمينان كسب نكردند، به همين دليل قرار است كه استعلام نهايي را از كنفدراسيون فوتبال آسيا انجام دهند و پس از آن مطمئن شوند كه برهاني در بازي بعدي غايب است.

مربيان تيم استقلال كه از عملكرد آرش برهاني ابراز ناراحتي كردند پس از بازي با الاتفاق بدليل پيروزي تيم و گلزني مهاجم تيم صحبتي را مطرح نكردند و برهاني نيز بدون صحبت خاصي با مربيان خداحافظي كرد تا به تعطيلات برود اما مظلومي اعلام كرده است كه پس از آغاز تمرينات در مورد رفتار بد مهاجم تيمش با مسئولان گفتگو مي‌كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *