دیوان عدالت اداری روز شنبه با صدور رای خود ، اجرای حکم تعلیق عضویت ‘ محمد حسین منصف ‘ در شورای اسلامی شهر بابل را به صورت موقت به تاخیر انداخت .

این عضو شورای شهر بابل بر اساس رای هیات حل اختلاف مرکزی تهران به مدت 6 ماه از عضویت در شورای شهر معلق شده بود.
اجرای حکم وی بر اساس این رای از بیستم شهریور ماه جاری آغاز شد و قرار بود تا بیستم بهمن ادامه یابد.
منصف 21 آبان ماه سال 93 در اعتراض به آنچه که حیف و میل اموال عمومی ، تبعیض و پارتی بازی خوانده بود ، در محوطه شهرداری بابل اقدام به اعتراض لفظی کرد.
افرادی که منصف در سخنرانی اعتراضیش در محوطه شهرداری بابل از آنان نام برده بود از وی شکایت کردند و سرانجام حکم تعلیق 6 ماهه وی صادر و اجرا شد.
منصف در پی اجرائی شدن حکم هیات حل اختلاف به دیوان عدالت اداری شکایت برد و خواستار به تاخیر افتادن اجرای آن شد.
شعبه 42 دیوان عدالت اداری نیز به استناد ماده 34 و 35 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری ، رای به لغو موقت حکم تعلیقی وی داد .
منصف در پی صدور رای دیوان به خبرنگار ایرنا گفت : حکم موقت دیوان عدالت اداری را امروز شنبه دریافت کردم و براساس این حکم بنده به شورای شهر بابل برای خدمت رسانی تا زمان صدور حکم نهایی دیوان باز می گردم.
وی که تلفنی با خبرنگار ما صحبت می کرد ، افزود : اکنون در تهران هستم و فردا صبح حکم موقت دیوان به هیات حل اختلاف تهران ابلاغ می شود .
منصف در عین حال در باره سرانجام حکم صادره علیه خودش هم گفت : احتمال دارد دیوان عدالت اداری در اعلام نظر نهائی به این نتیجه برسد که حکم موقت را دائمی کند و یا این که بر حکم تعلیق 6 ماهه صادر شده از سوی هیات مرکزی حل اختلاف تهران صحه بگذارد .
وی افزود : اکنون بر اساس حکم موقت دیوان هیچ مانعی برای حضور و فعالیت در شورای اسلامی شهر بابل ندارم و از جلسه بعد به شورا باز می گردم .
در همین حال ‘ مرمر فیروز پور ‘ ، رئیس شورای اسلامی شهر بابل نیز به خبرنگار ایرنا گفت : از زمان اعلام رسمی تعلیق 6 ماهه عضویت محمد حسین منصف ، شورا تنها یک بار جلسه برگزار کرده است .
شورای شهر 250 هزار نفری بابل 13 عضو دارد و برای چهارمین سال فعالیت هم یک زن به ریاست آن برگزیده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *