سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان این فصل تیم نساجی از باشرف ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه هستند ولی این روزها کسی خبری از وضعیت قدیمی ترین تیم فوتبال مازندران نمی گیرد.

محمود فکری شنبه شب وپس از پیروزی 3بریک تیمش نساجی برابر خیبرخرم آباد درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم نساجی همانند فصل های گذشته وبه خصوص فصل جاری رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور آنقدر درگیر مشکلات هست که بازیکنان این تیم همین که در تمرین این تیم حاضر می شوند وخودشان را درشرایط مسابقه قرار می دهند، جای شکرش باقی است.
وی ادامه داد: شما رسانه ها ودیگر مردم از پشت پرده بازیکنان تیم نساجی خبر ندارید، شما فقط مستطیل سبز وروز بازی رو می بینید وازبقیه مسائل این تیم اطلاعی ندارید.
سرمربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد: همین که بازیکنان این تیم در چنین شرایطی که درگیرمشکلات شدید مالی هستند و روحیه بازی کردن وجنگندگی برابر تیم های حریف را پیدا می کنند، من از آنها تقدیر وتشکر می کنم واصلا درچنین وضعیتی از آنها ایراد فنی نمی گیرم.
** تاریخ باشگاه نساجی بازیکنان باشرفی مثل این فصل را به خود ندید
فکری درخصوص بازی تیمش برابر خیبرخرم آباد نیز گفت: بازی خوبی را برابر این تیم به نمایش گذاشتیم، درنیمه نخست وهم درنیمه دوم مقداری بیشتر موقعیت های خوبی روی دروازه تیم حریف و حتی تیم ما به وجود آمده بود.
وی افزود: نتیجه این تلاش رد وبدل شدن 4 گل بود که خوشبختانه با تلاش بازیکنان نساجی، سهم ما دراین بازی 3 گل بود وخوشحالیم که توانستیم درخانه 3 امتیاز باارزش را کسب کنیم.
سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: تیم خیبربا وجود آنکه ته جدولی بود، اما آمده بود که بازی را نبازد و با تمام وجود بازی می کرد، اما بازیکنان ما توانستند، مواردی را که پیش از بازی ونیمه دوم به آنها یادآور شده بودم، به خوبی وهوشیارانه عمل کنند ومزد تلاش های خود را گرفتند.
فکری با اشاره به اینکه اگر بازیکنان تیم ما در زدن ضربات آخر با دقت بیشتری عمل می کردند، می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم، اضافه کرد: درکل به بازیکنان تیمم خسته نباشید وتبریک می گویم، ودرود می فرستم به شرف این بازیکنان، تاریخ باشگاه نساجی، همچین بازیکنانی را به خودش ندیده است.
** تمامی مشکلات نساجی مالی است
وی با بیان اینکه تمامی مشکلات تیم نساجی مازندران ناشی از مالی است، افزود: با وجود این مشکلات بازیکنان نساجی درهفت بازی این فصل با جان ودل کار کردند.
فکری ادامه داد: خدا روشکر تماشاگران فهیم قائمشهری هم هوشیار وآگاه به مسائل باشگاه نساجی هستند واین تماشاگران چه قبل وبعد بازی، چه ببریم ومساوی کنیم، تیم ما را تشویق می کنند.
** دلمون از داوری ها خونه!
سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه درخصوص داوری مسابقه صحبت نکردن بهتر است و چه بگویم که دلمون از این داوری ها خون هست، ادامه داد: بگذارید کارشناسان برنامه های تلویزیونی نظر بدهند، حداقل تو برنامه های سیما حق تیم ما داده شود.
تیم فوتبال نساجی مازندران درچارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصرشنبه دردیداری خانگی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه 3بریک تیم خیبرخرم آباد را شکست داد.
نساجی با این پیروزی 10 امتیازی شد ودر رده دهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *