هراز نو : حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های جمعه این هفته با گرامی داشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: رجایی و باهنر از نظر تقوا و مدیریت زبان زد عام و خاص بودند و همواره برای همه ی مسئولان نظام جمهوری اسلامی الگو می باشند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران دستگاه اجرایی شهرستان آمل صبح امروز برای رفع مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره در مصلای این شهر حضور یافتند اعلام کرد : از فرماندار محترم برای اجرای این طرح در هفته دولت سپاسگزاریم و پیشنهاد می دهیم برای رفع مشکل مردم به صورت ماهیانه یا فصلی شاهد چنینی برنامه هایی باشیم .

نسبت به اقدامات دولتها سیاه نمایی نکنیم

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب همه ی دولتها را خادم مردم دانست و تصریح کرد : همه ی دولت مردان از گذشته تا کنون به اندازه توان خود کار کردند و ما نباید نسبت به اقدامات دولتها سیاه نمایی کنیم .

امام جمعه آمل بابیان اینکه انتقاد ضرر ندارد به شرط آنکه منصفانه باشد تاکید کرد: امروز مشکلات و گره های اقتصادی مسئله اول کشور است.

مرتضوی با اشاره به اینکه امروز دولت باید برای معیشت مردم راهکار بدهد و حداقل تا حدودی دغدغه های مردم را بر طرف کند تصریح کرد :بهترین راهکار توجه به توصیه رهبر انقلاب و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

بانک ها مردم را بیچاره کردند

وی با اشاره به مناسبت بانکداری اسلامی و انتقاد از عملکرد بانکها تاکید کرد : بانکهای ما امروز بزرگترین نزول خواران هستند و مردم را بیچاره کردند،امروز یک جوان برای وام ازدواج باید چند ضامن داشته باشد در صورتی که وام های کلان بی ضابطه داده می شود.

جوان بیکار بدهکار 

موتضوی با بیان اینکه من به دولتهای گذشته نیز نقد داشته ام گفت: در دولت اصلاحات به جای ایجاد اشتغال به جوانها ی بیکار وامهایی داده شد که نه ایجاد اشتغال کرد وجوان بیکار کرد و جوان بیکار ما را بدهکار نیز نمود.

نمی شود مملکت را کمیته امدادی اداره کرد

وی ادامه داد : در دولت عدالت محور نیز که کارهای خوبی انجام داده است توزیع نا مناسب یارانه ها را داشتیم که می توانست در بخش تولید و ایجاد اشتغال مصرف شود و حضرت علامه جوادی آملی آن موقع فرموده بودند نمی شود مملکت را کمیته امدادی اداره کرد .

برایتان زن چینی هم می آورند

مرتضوی با اشاره به واردات بی رویه کالای چینی در دولت گذشته اظهار کرد : من همان موقع در یکی از خطبه های نماز جمعه به شوخی گفته بودم حالا که همه چیز را از چین می آورند فردا ممکن است برایتان زن چینی هم می آورند که در سریال پایتخت 3 دیدید که زن چینی هم آوردند.

دغدغه های رهبری و مردم

امام جمعه آمل با بیان اینکه امروز با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی جزو قدرتهای برتر منطقه و جهان است (تکبیر نمازگزاران) تاکید کرد: دولت مردان باید فرمایشات ایشان را به صورت عملی نصب العین خود قرار دهند .

مرتضوی با اشاره به دغدغه های رهبری و مردم خاطرنشان کرد: موضوع حقوق های نجومی باید مورد بررسی قرار گیرد .

تبریک به المپیکی ها 

امام جمعه آمل قهرمانی قاسم رضایی و درخشش عادل غلامی را در مسابقات المپیک تبریک گفت.

دکتر محسن بهرامی معاون وزیر و رییس سازمان فضایی و دکتر عیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران مهمانان این هفته نماز جمعه بودند .
 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *