هراز نو : دو هفته نامه هراز امروز در شماره قبل خود گفتگوی خواندنی با نادر آبگون درزی داشته شده است به خاطر تقاضای چاپ مجدد نشریه و استقبال از این گفتگو تصمیم گرفتیم تا این مصاحبه را اینجا منتشر نماییم .

نادر کریم آبگون درزی این روز ها سرو صدای زیادی در فضای مجازی کرده است از صفحه شخصی اش در اینستا گرام و فیلم های مختلف رزمی تا پیام بسیاری از هنرمندان و عکس های یادگاری آنها با نادر، که اورا نادرلی نامیده اند حتی در شهرآمل که محل تولد و زنگی نادر می باشد برخورد مردم تغییر کرده و هرجا که اورا می بینند دوست دارند با نادر عکس یادگاری بگیرند کاری نادر زیاد به آن علاقمند نیست در ادامه گفتگوی ما با او را می خوانید .

  •  متولد چه  سالی هستید ؟

1340 شهرستان آمل.

  • دوران کودکی شما چطور گذشت؟

دوران کودکی من پر از سختی بود هم در مدرسه اذیتم می کردن هم مریضی ضعیفم کرد در کل دوران خوبی نداشتم.

 

photo_2016-07-12_07-34-26

  • چی شد که یک دفعه مشهور شدید ؟
  • من در آمل حدود ده سال پیاده تا مرقد امام ( ره) می رفتم بیشتر مردم منو می شناختن اما دلیل اصلی مشهور شدن من به خاطر آقای کابلی بود، در دو ماه اخیری که با ایشان آشنا شدم به دلیل اینکه با بازیگرها و افراد مشهور ارتباط برقرار کردم و به این افراد معرفی شدم شهرتم دو چندان شد، در تهران هم خیلی ها بنده رو میشناسند.
  • چه شد که با آقای کابلی آشنا شدید ؟

یکی از آشنایان بنده که آملی هستن بنده را به ایشان معرفی کردن بعد به تهران رفتیم و از نزدیک هم دیگر رو ملاقات کردیم و ایشان با بنده همکاری کردند.

  • پس ارتباط شما با بازیگر ها و بازیکن های تیم ملی توسط آقای کابلی انجام میشه؟

بله

  • امیر نوری از عراق برای شما در حال تیر اندازی فیلم ارسال کرد، شما رو می شناختند؟

آقای کابلی باهاشون تماس گرفت و کلیپ که در اینستا قرار داشت رو براشون فرستاد، آقای نوری هم بعد دیدن کلیپ از بنده خوشش اومد و اون کلیپ رو منتشر کرد.

  • از برنامه در حاشیه بگویید؟
  • آقای مدیری از فن من در سریال در حاشیه استفاده کردن، برخی ها گفتن شکایت کن ولی من ازشون شکایتی نکردم تماس گرفتم و تشکر کردم اما گفتم که باید اسم منم در سریال می آوردین.
  • قصد بازی در فیلمی را هم دارید؟

بله، چندجا تست هم دادم قرار شد با هماهنگی چندتا از بازیگران در فیلم نقش اجرا کنم، اما در حال حاضر هیچ قراردادی نبستم، در حد صحبت.

  • نام گذاری این فن ها بر چه اساسی هست؟

بروسلی فن هاش رو بر روی حیوانات امتحان می کرد و نام گذاری می کرد، منم فن هارو بر اساس حالت دست هام و الگوبرداری از فن های بروسلی نام گذاری می کنم.

photo_2016-07-12_07-43-43

  • مردم نظرشون درباره نادرلی چیه؟
    برخی از مردم ناآگاه من رو دیوانه خواندن در تاریخ ببینید ادیسون و… رو هم دیوانه می دونستند و فکرش رو نمی کردند که آنقدر پیشرفت کنم برخی از مردم هم به بنده لطف دارن و محبت می کنند.
  • یک بنری در مسابقات تیم والیبال ایران با عنوان افتخارات مازندران به نمایش گذاشته شد که عکس شما، عادل غلامی و میرزاجانپور بود و انتقادهای شدیدی هم کردن، شما از وجود این بنر خبر داشتین؟

خیر، ما  به همراه دوستان در رستوران بودیم و داشتیم بازی تماشا می کردیم که این عکس رو برای بنده ارسال کردن، من اطلاعی نداشتم.

  • آدرس پیج اصلی شما که مدیریتش با خوده شماست رو اعلام می کنید؟

    naderlii

آقای آبگون یک عده از افراد میگن نادرآبگون درزی این حرکات را برای شادی مردم انجام میدهد ، در مقابل یک عده دیگر می گویند نادر متوجه نیست که داره چیکار می کنه و کارش عقلانی نیست، جوابتون به این افراد چیه؟

نمی دونم چرا یه سری از مردم با بنده دشمنی دارند، انجام این حرکات یه سری به دلیل بازیگر بودن بنده و خنداندن مردم هست و دلیل دیگر علاقه شخصی بنده است چون ورزش کونگ فو می کردم علاقه به اجرای فن داشتم.

  • آینده نادرلی چه خواهد بود؟
    من علاقه به بازیگری دارم و در اینکار مهارت دارم بزودی در فیلم های کمدی و اکشن بازی خواهم کرد.
  • شنیدیم مستند زندگی شما نیز در حال ساخت هست ، توضیحی در این مورد میدین؟

مستند زندگی بنده توسط آقای بهرنگ علوی در چهار منطقه تهران صورت گرفته، در آمل و اسک نیز انجام شده.

  • اهل سیاست هستید؟

بله

  • به نظر شما در انتخابات ریاست جمهوری چه کسی رای میاره؟
    آقای روحانی و بعد ایشان هشت سال دکتر ظریف به عنوان رییس جمهور حضور پیدا می کنند و باعث آبادی کشور می شوند. در این دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد حضور پیدا می کنند ولی به نظر من رد صلاحیت خواهد شد.
  • نظرتون درباره عملکرد شورای شهر آمل چیه؟
    کسانی که الان در شورای شهر حضور دارند پیشرفت ندارند و به نظر من سه نفر رای میاورند از جمع حاضر.
  • نظرتان در خصوص پدیده اعتیاد چیه یک پیام ساده برای معتادان می دید ؟
    دوستانی که اعتیاد دارید، اراده دست انسان است اگر اراده کنید می تونید به راحتی ترک کنید و در کنار خانواده زندگی راحتی داشته باشید، واقعا خانواده کسانی که اعتیاد دارند دارن زجر می بینند و در نهایت  این اعتیاد باعث انجام دزدی و … می شود. ورزش با  افزودنی رو اصلا قبول ندارم جوانان بدون دارو سعی به پیشرفت در ورزش کنند.

photo_2016-07-12_07-36-01

  • آقای آبگون حرف آخر و آرزو یا دغدغه ای که در حال حاضر دارید؟
    یه خواهشی بکنم از طرفدارانی که می خوان عکس بگیرند لطفا حدود رو رعایت کنید برخی ها در هنگام عکس گرفتن باعث اذیت بنده می شوند و من با این کار مخالفم. اما دغدغه و آرزوی من حضور در عروسی دخترم هست ، من چند سالی هست که از خانمم جدا شدم و الان متوجه شدم که دارند برای دخترم عروسی میگیرند و نمی خوان من حضور داشته باشم. آرزو و دغدغه بزرگ من شرکت در عروسی و حضور در کنار تنها دخترمه، من می خواستم عروسی دخترم رو خیلی بهتر از اینها برگزار کنم اما حالا متوجه شدم که نمی خوان من در کنار دخترم حضور پیدا کنم.

گفتگو  امیررضا باقری،
عکس : مهدی کیهانی

photo_2016-07-12_07-36-14

One thought on “احمدی نژاد رد صلاحیت می شود /از شورای شهر آمل سه نفر رای می آورند/ نمی گذارند در عروسی دخترم شرکت کنم/ درخواست بازی در چند فیلم دارم”
  1. بنظرم ایشون نه تنها مشکلی از بابت روحی و فکری ندارند بلکه آدم روشن فکری هستند همانطور که حرف های خود رو در قالب تیکه و …. میگوید
    مطمئنا خدا هم ایشون رو دوست داشته که به این نقطه از محبوبیت رسانده مطمئنا افراد مشهور و محبوبی مثل نیکبخت برادران فاطمی علی انصاریان پوریا پورسرخ و… هر فردی را به حریم خانه خود راه نمیدهند چه خوب است کمپینی برای آشتی و حضور نادر در عروسی دخترش شکل بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *