هراز نو : پس از اخراج چندصد نفری تعدادی از کارگران شرکت کاله در آمل امروز منابع آگاه از افزایش این تعداد احتمالا تا هزار نفر خبردادند .

براساس این گزارش غلامعلی سلیمانی مرد شماره یک کاله  تلاش های بسیار زیادی انجام داده است تا بتواند از اخراج این افراد جلوگیری نماید اما مدیران پایین دستی راهی جز اخراج و تعدیل نیرو برای این شرکت نیافتند تا مرد اول کاله مجبور شود علی رغم میل باطنی دستور تعدیل نیرو را صادر کند .

کاله همواره  به عنوان یکی از  مهمترین نمادهای  اقتصادی برای آملی ها مطرح بود و مردم آمل غلامعلی سلیمانی را بخاطر کار آفرینی و ایجاد اشتغال برای هزاران نفر مورد تفقد واحترام ویژه قرار می دادند .

اما اخراج دسته جمعی کارگران و بسیاری از جوانان که به واسطه شغل ایجاد شده یا تازه تشکیل زندگی داده بودند یا درشرف ازدواج بوده اند تاثیر نامطلوبی بر روحیه خانواده هایشان  گذاشته است ، برخی از این افراد از فضای مجازی استفاده کرده با ارسال فایل های صوتی خواستار تجدید نظر غلامعلی سلیمانی در اخراج کارگران و حمایت مسوولان از کاله شدند .

شرکت کاله برای اولین بار به طور علنی در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی وارد صحنه شد و تلاش هایی را برای انتخاب شدن عزت الله یوسفیان انجام داده است ، ظاهرا این تلاش ها اکنون نتوانسته است موجب رفع مشکل کاله در بحران کنونی شود .

برخی کارشناسان رکود اقتصادی را دلیل اخراج کارگران کاله دانسته اند ، کاهش چشم گیر تقاضا در مقابل تولید و به عبارت منطقی تر عدم چرخه مالی کشور یا منطقه به صورت مثبت و بحالت دقیق تر عدم تمایل اعضای جامعه به خرید کالاهای بادوام و در برخی موارد خرید فقط کالاهای اساسی انهم با نسبت کاهش به دیگر دوران مالی از جمله مهمترین دلایل اقتصادی در کشور است .

20 thoughts on “غلامعلی سلیمانی هم کم آورد ؟”
  1. ما از آینده خبر داریم
    سلیمانی بزرگترین مرد لبنی ایران و خدمتگراز ملت از این برهه بسلامت بیرون میان
    شک نکنین
    روسیاهی بابته تبلیغات منفی که شرکتهای دولتی در بازار به دروغ ضد کاله مطرح کردند قطعا” و یقینا” گریبانه خودشونو میگیره
    شرکتهای لبنی دولتی مثله پگاه با خرید شیر جهت خشک کردن و صادرات این محصول ،تو این شرایط اقتصادی دارن جیبه خودشونو پر میکنند و با بالا بردن قیمت این فراورده،نونه و پنیر و که غذای خیلی از افراد مملکته از سفره ها خالی میکنن
    ما از آینده خبر داریم
    شرکتهای دولتی محکوم به فنا هستند
    ما از آینده خبر داریم

  2. سلام،
    اگه نیرو کم میکنن چرا اقای سلیمانی اجازه میده هر مدیر هرکی رو دوست داره تعدیل کنه؟ اصلا مبنای تعدیل نیروشون چیه؟ مگه خودشون نگفتن نیروهای صعیف تعدیل میشن،
    چرا من باید با تحقق بالای 95درصد تعدیل بشم از لبنی مشهد؟
    بخدا این مدیرای کاله مشهد خیلی تابلو دارن فامیل بازی میکنن دیگه
    ترسی از معرفی هم ندارم
    کدم 10037044هست
    ببینین فروشم چجوری بوده که تعدیل شدم.
    بعد تعجب میکنید،

  3. زنده باد جناب سلیمانی
    مرد شماره یک تولید
    درود به شرفت مرد

  4. زنده باد جناب سلیمانی
    مرد شماره یک تولید
    درود به شرفت مرد

  5. زنده باد جناب سلیمانی
    مرد شماره یک تولید
    درود به شرفت مرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *