حرفه خبرنگاری مسئولیتی بسیار حساس، مهم و تعیین کننده است . امام خامنه ای
در تقویم جمهوری اسلامی ایران 17 مرداد روز خبرنگار با نام یک خبرنگار شهید مزین شده که این نکته به تنهایی بیانگر جایگاه فعالان رسانه ای و خبرنگاران در انقلاب اسلامی است.
گویی خبرنگاری یک مجاهدت فی سبیل الله است که خبرنگار چونان مجاهد راه حق با سلاح قلم بر صف تاریکی ها و ضلالت ها می زند تا لشکر صبح بر سیاهی و پلشتی شب فایق آید .
روز شهادت محمود صارمی نمی تواند فقط یک واقعه تاریخی و مناسبتی باشد اگر چنین بود تا به حال مانند بسیاری مناسبت ها غبار فراموشی بر آن می نشست و از یا د ها و خاطره ها می رفت .
اینکه سالروز شهادت صارمی امروز تبدیل به یک چراغ راهنما شده مبین این است که 17 مرداد با اصالتها و ارزشهای ناب انقلابی عجین شده است و این روز را تبدیل به نمادی برای راهنمای مسیر یک خبرنگار انقلابی کرده است .
خبرنگار انقلابی خبرنگاری است که تمام وجود و توانایی، فکری و قلمی خود را در راه خدمت به مردم و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آنها در طبق اخلاص می نهند و رضای خدای خویش را بر همه چیز رجحان می بخشد .
خبرنگار انقلابی را نه از ظاهرش بلکه از قلم و رفتارش باید شناخت ، خبرنگار انقلابی مطالبه گر ،صریح اللهجه و مدافع حقیقت است و بر رعایت مرزهای اخلاق، انصاف ومیانه روی تاکید دارد .
و خلاصه اینکه خبرنگار انقلابی حافظ ارزشهای اصیل انقلاب ، امام ، رهبری و شهداست .
روز خبرنگار بر تمامی خبرنگاران انقلابی مبارک باد .
بسیج رسانه شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *