باسمه تعالی

تنها راه ‌ریشه‌کن ‌کردن‌ این‌غده‌ سرطان (اسراییل)‌ خطرناک‌، مقاومت ‌و مبارزه ‌است‌.

رهبر معظم انقلاب

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در برابر قدرتمندترین رژیم خاورمیانه و بزرگترین متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی بارقه های امید را در میان تمام مجاهدان آزاده دنیا خصوصا جهان عرب روشن کرد و بحران هویت ناشی از شکست خط مشی همگرایی حول محور ناسیونالیسم عربی را مرتفع کرد .

پیامد انقلاب اسلامی و رهنمود های راهبردی امام خمینی (ره) از یک سو و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه پا فشاری بر استکبار ستیزی
نور امیدی را در قلوب ملت های دربند سلطه جهانی به وجود آورد .

 بی شک وقوع انقلاب اسلامی و به تبع آن نفوذ معنوی و شخصیت امام راحل و مواضع آن رهبر فقید  جزو عوامل اوج‌گیری مبارزات و سرانجام پیدایش انتفاضه در فلسطین بوده است ، پیروزی انقلاب و احیای ارزش های اصیل اسلامی و ایجاد روحیه  بازگرداندن هویت دینی و اسلامی در موضوع فلسطین در کنار تشدید مبارزه ضداسرائیلی و ضد صهیونیستی ، معمار کبیر انقلاب را واداشت تا با صدور پیامی تاریخی لرزه براندام استکبار جهانی بیاندازد و روز شمار نابودی و محو شدن اسراییل از صفحه روز گار به شماره بیافتد .

 اختصاص آخرین جمعه ماه رمضان برای خیزش جهانی مسلمانان بر اساس ارزش های اسلامی در برابر اسرائیل و ارزش های غیر اسلامی تدبیری همه جانبه و در ابعاد مختلف بود . این طرح در جهان اسلام و در تفسیر ماهیت مبارزات فلسطینیان بازتابی سریع و گسترده داشت.

پیام تاریخی امام خمینی در  روز ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ هجری قمری خطاب به مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس مسلمانان جهان سبب شد صدای واحد بیزاری ملت های مسلمان از حامیان این رژیم سفاک از جمله آمریکای جهانخوارو شعار آزادی قدس شریف سر داده شود .
نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) را باید به‌عنوان نقطه عطف و ارزشمندی ازسوی معمار کبیر انقلاب اسلامی  در جهان اسلام و ودیعه‌ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستم‌دیده جهان قلمداد کرد.

امروز رسانه های انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی واقفند  تلاش برای به فراموشی سپردن اشغال قدس عزیز یا به حاشیه راندن آن از آرزوهای استکبار جهانی است .

امروز ملت بصیر ایران اسلامی به خوبی می داند که شعار نه غزه نه لبنان که از سوی ایادی صهیونیزم جهانی در روزگار فتنه در داخل  کشور شنیده می شد به چه دلیل بوده است ، آن شعار ها سر داده شده بود تا امروز این شبهه را ایراد نمایند که مدافعان حریم و حرم ولایت در خط مقدم دفاع از جغرافیای آزادگی و انسانیت  چه می کنند .

لذا ما بسیجیان عرصه قلم و رسانه برخود واجب می دانیم  برضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید نماییم  به ویژه در شرایط کنونی که  مردم جهان اسلام با طرح مشترک صهیونیستی – وهابی گری شاهد قتل عام بی رحمانه مردم مسلمان و مظلوم منطقه  از سوی تکفیری های  ملحد هستند.

 در این برهه حساس که مجاهدان آزاده خط مقاومت از سراسر جهان در کنار مردم مظلوم عراق و سوریه  درحال خشکاندن ریشه تکفیری ها هستند ضروری است گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای،  امت اسلامی یکپارچه و یک صدا در روز قدس ،فریاد آزادسازی قدس شریف  را سر دهند و به جهان نشان دهند که مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و نمی توان در هیچ شرایطی از نابودی اسراییل غاصب  چشم پوشی کرد.

ما جمعه در کنار شما امت حزب الله شهرستان آمل خواهیم بود تا براساس وظیفه رسانه ای خود ، اتحاد و وحدت ، روحیه استکبار ستیزی و نفرت عمومی از اقدامات جنایتکارانه صهیونیست جهانی و تکفیری های ملحد را به جهانیان مخابره کنیم .

به امید نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس و آزادی قدس شریف

بسیج رسانه شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *