سلفی امیر حسین رستمی قبل از انفجارهای ترکیه+عکس

امیرحسین رستمی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از سلامتی خود پس از وقوع انفجارهای ترکیه خبر داد. او به همراه ریما رامین فر و مهران احمدی ساعتی قبل از انفجار در فرودگاه آتاتورک ترکیه حضور داشت که پیش از این حمله تروریستی، فرودگاه را ترک کرده بود.

انفجار استانبول در فرودگاه آتاتورک ترکیه+عکس


دختری که عصای دست پدرش شد+فیلم و تصاویر

جنی، 5 ساله، اهل فیلیپین است. او هر روز صبح پدر نابینایش را به محل کارش راهنمایی می‌کند. پدر او در مزرعۀ نارگیل کار می‌کند، برای چیدن نارگیل‌ها از درخت بالا می‌رود و در ازای آن روزی 9 دلار دریافت می‌کند.


وقتی فرد مصدوم دوباره دچار حادثه می شود/ برخورد دو هواپيما در جريان يك مانور هوايي/غافلگیری کودکی با ضربه توپ/انگشتر ناجي 

مدتی است برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی کلیپ های کوتاه و جالبی را به اشتراک میگذارند. سرویس فضای مجازی تعدادی از پربازدیدترین این فیلم ها را در قالب یک بسته برای شما کاربران گرامی قرار داده است که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.


واکنش ظریف به انفجار های تروریستی استانبول +توییت 
در پی انفجار های تروریستی فرودگاه استانبول محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه واکنش  نشان داد و مطلبی در توییتر خود منتشر کرد، ظریف نوشت : بار دیگر چهره زشت ترور در فرودگاه کشور دوست و همسایه ما سر برآورد. خشونت افراط‌گرایانه تهدیدی جهانی است و ما باید با هم با آن مقابله کنیم.

واکنش ظریف به انفجار های تروریستی استانبول +توییت


دلنوشته های چهره ها در سومین شب قدر+تصاویر

شب قدر فرصتی برای طلب بخشش و مغفرت، شبی برای مرور یک سال گذشته و دستاوردهایش است. شبی که باید دست به دامن مولا شد برای هر آنچه آمدنش خوب است و اگر پیش نیامد خیری در آن است. چهره ها در این شب عزیز دلنوشته های خود را با طرفدارانشان به اشتراک گذاشته اند.

شب قدر


پل های زنده قدیمی/بزرگ‌ترین آبشار ایران/مار فروشی در تايلند/اتوبوس‌های بدون راننده
کاربران شبکه های اجتماعی روزانه میلیون ها تصویر را به اشترک می گذارند که ممکن است برخی از آنها تکراری و یا بی محتوا باشد.اما گزیده ای از تصاویر جالب و دیدنی که در شبکه های اجتماعی دست به دست شده اند را مشاهده می کنید.


صورت هایی از جنس زنبور+10 عکس

در نهمین مسابقات زنبورداری در اونتاریوی کانادا،مردی با هزاران زنبور روی صورتش درمسابقات بین زنبور داران درکانادا اول شد.

صورتی با یک کندوی عسل+10 عکس


بدشانس های هفته/ واکنش طنز کاربران به حضور طارمی و رضاییان در فرودگاه ترکیه+تصاویر

“مهدی طارمی” و “رامین رضاییان” برای بستن قرداد با تیم ترکیه ای “ریزه اسپور” در این کشور به سر می برند. برخی گمانه زنی ها خبر از حضور این دو فوتبالیست در محل وقوع انفجار شب گذشته فرودگاه آتاتورک ترکیه می دادند. به همین جهت تب طنز کاربران در فضای مجازی گُل کرد تا رابطه ای بین نبستن قرارداد با تیم پرسپولیس و حضور در انفجار فرودگاه ترکیه پیدا کنند.

واکنش طنز کاربران به حضور طارمی و رضاییان در ترکیه+تصاویر



سفربه دنیای حیوانات از دریچه اینستاگرام نشنال جئوگرافی +10عکس

درجهان هستی اطراف ما زیبایی ها وجذابیت بسیاری مربوط به دنیای مختلف مخلوقات وجوددارد که انسان با تفکربه این زیبایی ها به قدرت پروردگار پی خواهد برد ،  نشنال جئوگرافی درصفحه اینستاگرام خود  گزیده ای از تصاویر شگفت انگیز وحیرت آور ازدنیای حیوانات رابه اشتراک گذاشته است.



علیخانی کجای ماه عسل اشکش درآمد+عکس

حدود سه سال پیش در یکی از قسمت های “ماه عسل” مجری برنامه احسان علیخانی نتوانست جلوی بغض خود را بگیرد و اشک از چشمانش سرازیر شد.

علیخانی کجای ماه عسل اشکش درآمد+عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *