حضور دکتر احمدی نژاد برای سخنرانی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان آمل واکنش های متفاوتی را به همراه داشت از استقبال نیروی های مذهبی در فضای مجازی تا کمپین برخی از اصلاح طلبان برای عدم حضور رییس جمهور سابق در آمل در ادامه گفتگوی کوتاه ما با یدالله اکبرزاده فرماندار اسبق آمل را در زمان دولت احمدی نژاد می خوانیم .

با سلام جناب آقای اکبرزاده  آیا در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با سخنرانی دکتر احمدی نژاد شرکت می نمایید ؟

سلام و عرض تبریک سال جدید ، شرکت در مراسم شهدا را برای خودم یک تکلیف و توفیق الهی می دانم ضمن اینکه شرکت در مراسم شهیدان بزرگوار یعنی حضور در صحنه انقلاب و تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا و تجدید بیعت با منویات مقام معظم رهبری است.

در جریان هستید یک کمپین برای جلوگیری از سخنرانی دکتراحمدی نژاد راه افتاده این حرکت را تایید میکنید نظرتان درباره آن چیست ؟

این مراسم یادواره شهدا است و مخاطبین آن کسانی اند که عزیزان پاک خود را از دست داده اند که همان خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور می باشند. چه تشکل و یا حزبی می تواند جلوی اجرای این مراسم مقدس را بگیرد .
آمل شهر هزار سنگر و مردم شریفش در همه عرصه های سیاسی و فرهنگی که در راستای تقویت ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی باشد حضور گسترده دارند و مراسم را خود این عزیزان مدیریت خواهند کرد، ضمن اینکه آقای احمدی نژاد با حکم مقام معظم رهبری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.

متولی برنامه دعوت از رییس جمهور سابق در آمل چه کسانی هستند آیا شما هم نقش دارید ؟

تا این لحظه در خصوص دعوت از ایشان بنده خبر ندارم
ستاد یادواره معمولا با مدیریت خانواده های محترم شهیدان مدافع حرم شکل می گیرد و ایشان قطعا با دعوت ستاد یادواره خواهند آمد

اگر خاطره ای از دولت دکتراحمدی نژاد دارید بفرمایید؟

بنده بیش از سه سال در دولت ایشان بوده ام آنچه اتفاق افتاد تفکر تفکر روحیه جهادی و خدمت به مردم بوده گرچه در هر دولتی اشتباهاتی نیز هست اما اگر این غفلت ها توامان تکرار شود دیگر غفلت نیست!! اما اگر جبران شود مورد پسند جامعه خواهد بود ،انصافا دولت ایشان دولتی خدمتگزار و مردمی بود.

والسلام و علی من التبع الهدی

 

One thought on “شرکت در مراسم شهدا را برای خودم یک تکلیف و توفیق الهی می دانم”
  1. حاج یدالله واقعا” دولت ایشان را خدمتگزار جمهوری اسلامی می دانید ؟؟ 11 روز خانه نشینی ایشان را چه میدانید؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *