گرامیداشت شهدای مازندرانی مدافع حرم در آمل

هـراز نـو: سردار پرافتخار سپاه اسلام با تبیین فلسفه حضور نیروهای جمهوری اسلامی در نبرد سوریه، شکست پروژه های جبهه اسلام آمریکایی در منطقه را حاصل مقاومت و پایداری ایران و متحدانش عنوان کرد.
به گزارش “هراز نیوز”، سردار کهن سال از فرماندهان میدانی حاضر در کشور سوریه، ساعتی پیش و در مراسم باشکوه گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در حسینیه ثارلله سپاه آمل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندرانی این عرصه، اظهار داشت: موضوع سوریه، مهمترین بحث امروز دنیاست بگونه ای که اسرار زیادی پیرامون آن وجود دارد.
به گفته وی، حضرت امام در روزهای آخر حیات بابرکتشان در جمع مسئولین کشور فرموده اند که من مطمئنم اسلام سنگر های جهان را بزودی فتح خواهد کرد و انقلاب اسلامی محدود به ایران نمانده و مقدمه انقلاب جهانی به رهبری امام زمان (عج) خواهد شد.
سردار کهن سال با اشاره به تصاویر شهدای مازندرانی مدافع حرم در حسینیه ثارالله تاکید کرد که اگر این شهدا به سوریه نمی رفتند ما باید داخل مرزهایمان با دشمنان می جنگیدیم چرا که مشکل اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی و ملت ایران است.
سوریه؛ کلید تغییرات بین المللی
وی همچنین در تشریح موقعیت کشور سوریه خاطرنشان کرد: سوریه به جهت موقعیت جغرافیایی، لولای سه قاره و کلید همه تغییرات در نظام بین المللی است. سوریه امروز خط مقدم رویارویی دو جبهه اسلام ناب به رهبری امام خامنه ای و جبهه اسلام آمریکایی است که چند دهه پیش داخل کشور ما عرصه تقابل این دو جبهه بود که همین امر نشان می دهد انقلاب اسلامی صادر شده است.
این فرمانده میدانی مدافع حرم در بخش دیگری از سخنانش به طرح و برنامه جبهه دشمنان در صورت شکست احتمالی سوریه اشاره کرد و گفت: تصور آنها این بود که ظرف 6 ماه سوریه و سپس لبنان را می گیرند و کار حزب الله لبنان را تمام می کنند. پس از آن نیز به سمت کانون بیداری اسلامی یعنی ایران آمده و کشور ما را محاصره کنند.
سردار کهن سال در همین راستا افزود: زمانی که ما به سوریه رفتیم، هفتاد درصد خاک سوریه از کنترل حکومت مرکزی خارج شده بود، اما امروزه برای خود دشمنان هم سوال است که چگونه با وجود پیوستن نیمی از ارتش این کشور به معارضان، همچنان یک گروه کوچک توانسته دوام آورده و سرنوشت جنگ را تغییر دهند. امروز دشمنان می گویند دو کانون اصلی حکومت اموی و بنی عباس یعنی بغداد و شام تحت نفوذ جمهوری اسلامی است. همه اینها به برکت خون شهداست.
سخنران اصلی مراسم گرامیداشت شهدای مازندرانی مدافع حرم در پایان سخنان خود با بیان این نکته که امروز دشمنان به دنبال پیگیری اهداف خود در میز مذاکره هستند، تاکید کرد که پیروزی جبهه مقاومت در سوریه تحولات دیگری را در پی داشته و ان شالله زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد شد.
حاشیه های مراسم
گفتنی است در پایان این مراسم معنوی، از خانواده های شهدای مازندرانی مدافع حرم با حضور سردار کهن سال و سردار میرشکار تقدیر شد.
اعلام خبر تولد سه روز پیش فرزند شهید مصطفی شیخ الاسلامی؛ شهید مدافع حرم توسط مجری مراسم، تاثر شدید حضار را به دنبال داشت که با پخش کلیپ و تصاویر این شهید، به اوج خود رسید.
به گزارش خبرنگار هراز نیوز، همچنین حضور پررنگ نامزدهای انتخاباتی شهرستان آمل در جلسه و نیز تبلیغ یکی از نامزدهای مطرح انتخابات خبرگان توسط مجری مراسم از جمله دیگر حاشیه های این مراسم بود.
در قسمت ورودی این مراسم، پویش مردمی مردم شهرستان آمل جهت توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن واقع شده بود که پس از گذشت یکی دو ساعت، امضاهای بیشماری بر طومار مذکور نقش بسته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *