هراز نو  : فرماندار آمل با بیان  اینکه سابقه نداشته است بودجه کشور با این قیمت پایین نفت بسته شود، از فرجام خوش برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) گفت و اینکه این دستاورد خودش را در پروژه های عمرانی دولت در سال آینده نشان خواهد داد.
به گزارش خبرنگار “هراز نو”؛ احمدمنفرد که صبح امروز در جلسه صبحانه مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان آمل سخن می گفت، خاطرنشان کرد: وعده ها و برنامه هایی که در جریان سفر دولت تدبیر و امید به استان مازندران، مطرح شده بود، قطعا همه آنها محقق خواهد شد، به ویژه پروژه هایی که سالیان طولانی طول کشیده و عملا صرفه اقتصادی خود را از دست داده و به تهدید تبدیل شده اند.
نماینده عالی دولت در آمل در این نشست مطبوعاتی یک خبر ویژه نیز برای اصحاب رسانه داشت و آن اینکه بزودی و برای نخستین بار در کشور، مرکز خدمات الکترونیکی سلامت رایانه در شهرستان آمل راه اندازی خواهد شد.
منفرد در توضیح بیشتر این پروژه تصریح کرد: این طرح حاصل تلاش های دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت اطلاعات و فناوری اطلاعات می باشد و مربوط به مناطقی است که دسترسی به پزشک آسان نیست نظیر روستاهای صعب العبور.
به گفته فرماندار آمل، با انجام این طرح کیوسکهایی در مناطق یادشده مستقر خواهد و در آنجا تمامی کارهایی که برای بیمار لازم است در بستر اینترنت برای پزشکان متخصص ارسال شده و زمینه درمان مراجعه کنندگان فراهم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *