هراز نو : سعید همایونی فعال سیاسی و فرهنگی شهرستان امل در گفتگو با خبرنگار هراز نو از برگزاری اولین نشست نامزد های انتخابات مجلس  در این شهر خبر داد .

همایونی با اشاره به اینکه حلقه مودت رهروان امام و شهدا در آمل شکل گرفته است بیان داشت  : در اولین گام در نظر داریم برای برقراری عدالت و مساوات بین تمامی نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در راستای منویات مقام معظم رهبری نشستی را روز یکشنبه 18/11/94ساعت 15  عصر در مسجد امام محمد باقر شهرک  آزادگان برگزار نماییم .

همایونی در پاسخ به سوال هراز نو در خصوص ماهیت حلقه مودت رهروان امام شهدا اظهار کرد : جمعی از نیروی های ارزشی بدون وابستگی به نامزد خاصی تصمیم گرفتند گرد هم بیایند و این نشست را با همکاری اصحاب رسانه و فعالان سیاسی ولایی برگزار نمایند .

وی ادامه داد : تلاش می کنیم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه متعهد همه نامزدها را به خوبی به مردم معرفی نماییم تا در نهایت بتوانند براساس عدالت و مساوات انتخاب مناسب تر و اصلح تر ی را انجام دهند.

این فعال سیاسی و فرهنگی  تاکید کرد : برای برگزاری این نشست جلسه ای با اصحاب رسانه و قلم در خصوص نحوه برگزاری جلسه و استمرار آن برگزار خواهیم کرد که به عزیزان خبرنگار اعلام خواهد شد .

3 thoughts on “اولین نشست نامزد های انتخابات مجلس در آمل”
  1. عحب شور و نشاط انتخاباتی اقای همایونی

  2. از این دست نشست ها و یا مناظره ها ذاتا” خیلی خوب و کار مثبتی است. ولی بانیان آن باید خیلی مراقب باشند و اصل بی طرفی را کاملا رعایت کنند. چون در غیر اینصورت میتواند پیامد های بدی داشته باشد.

  3. بازدم بچه های حزب الهی گرم
    انشاالله با این حرکتها کارمندان شهرداری از شر پوسترها وبنر های تبلیغاتی کاندیداها که بر در ودیوار شهر می چسبانند راحت بشه  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *