هراز نیوز :برخي از اعضاي فعال اقتصادي بهائيت، شركت «ل» را تاسيس كرده‌اند كه فعاليت‌هاي اين شركت با سرمايه گذاري كلان اين فرقه و استفاده از مهندسين مسلمان و ايجاد ارتباط با شركت‌هاي تابعه مخابرات در سال 89 افزايش چشمگيري داشته است.

 

به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، «بهزاد و بهنام . ر» از اعضاي فعال اقتصادي بهائيت، شركت «ل» را تاسيس كرده‌اند كه فعاليت‌هاي اين شركت با سرمايه گذاري كلان اين فرقه و استفاده از مهندسين مسلمان و ايجاد ارتباط با شركت‌هاي تابعه مخابرات در سال 89 افزايش چشمگيري داشته است.
اين شركت با به كارگيري پنجاه نفر در زمينه طراحي، مشاوره، تعمير و نگهداري سيستم‌هاي رايانه و اطلاع رساني (اينترنتي مجاز)، فروش كارت‌هاي اينترنتي نامحدود و كارت‌هاي تماس بين‌الملل، تامين تجهيزات جانبي به شركت‌هاي مخابراتي و نمايندگي فروش «آ.دي.اس.ال» لوتوس در چندين منطقه در تهران فعاليت مي‌كند.
اقدامات لازم براي ابطال قراردادهاي اين شركت با نهادهاي مربوط و لغو امتياز نمايندگي فروش «آ.دي.اس.ال» در دستور كار قرار گرفته است.
بهائيت با هدايت كاملاً جهت‌دار بيت العدل تلاش دارد به هر شكل ممكن در فعاليت‌هاي اقتصادي و خدماتي خاص وارد شود و نوع خدمات اين شركت قطعاً تهديد امنيتي براي كارفرمايان و شبكه مخابراتي و اينترنتي محسوب مي‌شود، از اين رو هوشياري سازمان‌هاي ذي‌ربط براي جلوگيري از ورود اين فرقه به فعاليت‌هاي فوق، مورد تاكيد مي‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *