هراز نو : هفته گذشته روز پنجشنبه همایشی تحت عنوان مبلغان در یکی از شهر های استان مازندران برگزار شده است که حدود 200نفر در این مراسم  شرکت داشتند .
در این همایش که با همکاری دو دستگاه فرهنگی این شهرستان برگزار شد تمامی هزینه برنامه از سوی آقای نماینده پرداخت شد .

آقای نماینده ضمن پرداخت هزینه این مراسم از جمله ضیافت شام  در انتهای برنامه 200پاکت حاوی چک پول را بین حاضران در جلسه توزیع کرده است .

جالب اینکه روسای یکی از نهاد های فرهنگی با توجه به اطلاع از این موضوع در جلسه حضور پیدا نکرده است اما رییس نهاد دیگر ظاهرا مجبور بوده است تا انتهای مراسم حضور داشته باشد . شنیده های خبرنگار هراز حاکی است اکثر مبلغان در جریان حضور آقای نماینده و احیانا حمایت مالی ایشان ازمراسم نبوده اند.

به نظر میرسد دستگاه نظارتی با توجه به نزدیکی زمان انتخابات مجلس باید توجه بیشتری به چنین اقداماتی داشته باشند ، توزیع چک پول آن هم بین مبلغان در فاصله دوماه مانده به انتخابات شایبه برانگیز است .

 

13 thoughts on “توزیع چک پول در همایش مبلغان توسط آقای نماینده !”
  1. یکی از دوستان هم از قضا در مراسم بود و پاکتی به ایشان دادند. دوست عزیز غافل ازینکه چه در پاکت است و به تصور دعوتنامه بعد مراسم پاکت را باز میکند و با تعجب با چک پول مواجه میشود.

  2. پول با هدیه فرق میکنه. چه ایرادی داره هدیه دادن؟ این نماینده هر چند وقت در جمع مبلغان حضور داره. ………

  3. هراز نو واست متاسفم که برای بقای خودت دست به هرکاری میزنی اما کور خوندی . . .

  4. منم تایید میکنم پنجاه تومن با یه نهجالبلاغه تازه شایع کرده بودند هدیه ….

  5. من واقعا برای بعضی از دوستان خیلی ناراحت و متاسف هستم که با این پیام دادن ها و توهین کردن ها چه چیزی رو میخوان ثابت کنن ، بجای این کار برن دنبال اینکه این خبر راست هست یا نه در صورت درست بودن که واقعا جای تاسف داره این رو هیچ عقل و اخلاقی قبول نمیکنه

  6. اتفاقا چند تا از دوستان ما هم بودن و گفتن اقای نماینده به رانندش گفت برو و داخل ماشین اونها رو بیار که راننده به همراه یکی از مبلغین رفتن و در انتهای برنامه به توزیع اون پاکتها پرداخت و مورد انتقاد بعضی ها هم قرار گرفته بود

  7. حقیقت است. همه چیز حقیقت است.
    نشان به این نشان که شام چلو کباب کوبیده بوده (شیشلیک نبوده ، حرف در نیارید)
    مخلفات کنارش هم ماست بوده.
    حالا من یک سوال دارم…………… به فرض این آقا متخلف.

    اگر کاندیداهای دیگر که هم اکنون جار می زنند این کار تخلف است، اگر خودشان انجام دادند……….چه باید بکنیم.

    آقا نوش جان هر کی داد و هر کی خورد.
    اونی که ادعا می کنه : این آقا تخلف کرده ، اسم و مشخصات خودش رو بده ، ما یک بررسی انجام بدیم ، ببینیم خودش پاکه یا طرف دو رو بازی می کنه

  8. با سلام لطفا از موسسه ثامن الحجج ک پول مردم نمیده و ما رو به خاک سیاه نشونده خبر تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *