هـراز نـو: مدیر مسوول پایگاه خبری هـراز نـو در جمع خبرنگاران گفت: اخیرا اشخاصی اقدام به راه اندازی کانالی جعلی به نام پایگاه خبری هراز نیوز در فضای تلگرام کرده اند که هیچ ارتباطی به این پایگاه خبری ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات و تاثیر گذاری پایگاه خبری هراز نو به عنوان یکی از 100 سایت خبری پربازدید کشور برخی از گروه های و اشخاص حقیقی و حقوقی قصد خدشه دار کردن چهره این پایگاه اطلاع رسانی را دارند.

روزبه نصیری تصریح کرد: تنها کانال رسمی پایگاه خبری هـراز نـو نشانی و پیوند آن در انتهای تمامی خبر های این سایت موجود است و سایر کانال ها هیچ ارتباطی با هراز نو ندارد.

هراز نو از هیچ  قدرت مافیایی نمی هراسد

مدیر مسوول پایگاه خبری هـراز نـو با بیان اینکه دفاع از آرمان های امام و انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه به همراه مطالبه حقوق مردم عزیز از مسوولان همواره سرلوحه هـراز نـو بوده است، تاکید کرد: هـراز نـو در این راه از هیچ قدرت مافیایی نمی هراسد .

همه مسوولان باید به رسانه ها پاسخ دهند

وی با انتقاد از عدم حمایت مسوولان از رسانه ها در مازندران اظهار کرد: کسانی که تا دیروز رسانه ها و تاثیر آن را بر افکار عمومی هیچ می انگاشتند و فقط رسانه را تریبونی برای دروغ پردازی خود می خواستند امروز از آگاهی بخشی در سطح جامعه نگران هستند و توسط ایادی شان دست به اقدامات غیر اخلاقی برای تخریب افراد و رسانه ها می زنند.

امروز برخی برای رسانه ها خط و نشان می کشند

نصیری در بخشی از سخنانش با بیان اینکه امروز برخی برای رسانه ها خط و نشان می کشند و آنها را متهم به تخریب می نمایند تصریح کرد: هر مسوولی در نظام جمهوری اسلامی موظف به پاسخ گویی به مردم است و حتی عالی ترین مقام این کشور متواضعانه خود را خادم مردم می داند.

وی ادامه داد: چطور ممکن است مسوولان سطوح پایین تر اقدامی را انجام دهند و وقتی برای اقدامشان مورد سوال و یا انتقاد قرار می گیرند به جای پاسخ شفاف به افکار عمومی سوال کنندگان را متهم به تخریب نمایند.

مخالف تخریب مسوولان نظام و خدماتشان هستیم  

وی با اشاره به اینکه ما هم مخالف تخریب مسوولان نظام و خدمات شان هستیم تاکید کرد: برخی می خواهند بگویند نماینده این شهر در طول 12 سال هیچ کار مثبتی انجام نداده است این سیاه نمایی و مخالف حقیقت است.

نصیری با بیان اینکه  تعداد دیگری هم متاسفانه از آن طرف بام افتاده اند و چنان متملقانه حرف می زنند که انگار مسوولان کارشان هیچ اشکال و جای انتقاد ندارد تاکید کرد: هر دو گروه دچار افراط شده اند و  کار شان صحیح نمی باشد.

موضوع فرودگاه گاودشت صادقانه نبود

این فعال رسانه ای با بیان اینکه در موضوع فرودگاه گاودشت نماینده مردم آمل به همراه قائم مقام وزیر جهاد و نماینده مردم بابل در آن منطقه حاضر شدند اظهار کرد: خبری در یک سایت محلی و خبرگزاری رسمی دولت که احتمالا از آن سایت کپی گرفته است منتشر می شود که  فرودگاهی در گاو دشت ساخته خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه کدام شهروند آملی هست که از تاسیس فرودگاه در شهر خودش حتی در شهر همجوارش ناراحت شود اظهار کرد: با توجه به اینکه خبرنگاران در این اتفاق مهم دعوت نشده بودند و از سویی نماینده آمل نیز توضیح واضحی ارایه نداد خبرنگار یک پایگاه خبری موضوع را از دو مسوول دیگر حاضر در آن جلسه جویا می شود که داستان فرودگاه به چه صورت خواهد بود.

وی با بیان اینکه نماینده بابل و بعد از او قائم مقام وزیر جهاد موضوع ساخت فرودگاه را تکذیب می نمایند تصریح کرد: کجای این کار آمل فروشی است یعنی اگر هرمسوولی هر چه بیان کرد ما خبرنگاران باید بپذیریم و اگر سوال کنیم تا حقیقت معلوم شود، آمل فروش هستیم و قصد مان تخریب مسوولان است.

صف آرایی انتخاباتی برخی از مسوولان ، بخشداران و دهیاران برای چیست

مدیر مسوول هـراز نـو  با بیان اینکه برخی از جریانات سیاسی در بازه های مختلف اتهامات جانبداری  را به رسانه ها از جمله هـراز نـو متوجه می دانستند تاکید کرد: طول زمان مشخص کرد  ادعای هـراز نـو درست است که با هیچ کس عقد برادری نبسته ایم و هر فردی که برای مردم قدم بردارد مورد حمایت این پایگاه خبری است و برعکس قصور مسوولان را دیر یا زود نقادانه مورد توجه قرار می دهیم و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

نصیری ادامه داد: واقعا نگران کننده است در آستانه انتخابات برخی از مسوولان از جمله برخی بخشداران و دهیاران علیه یا له نامزد خاصی موضع می گیرند و یا دست به اقدامات ناجوانمردانه می زنند.

گفتگوی رسانه ای بخشدار علیه یک نامزد انتخاباتی مجلس

عضو هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل گفت: چطور ممکن است بخشدار یک  بخشی به طور واضح یک شخصیت ملی  که جزو افتخارات این شهر است و  زمین شخصی اش را وقف کار خیر کرده است و دارای سند و اجاره نامه رسمی است و بدون اینکه در هیچ محکمه ای مجرم شناخته شود در یک گفتگوی رسانه ای ناجوانمردانه متهم به زمین خواری نماید آیا انتشار این مطالب تخریب است یا روشنگری .

وی ادامه داد: متاسفانه آقای بخشدار در مقابل انتشار اخبار صحیح رسانه ها در خصوص جاده هراز و کشته ها و مصدومان این جاده که همه روزه شاهد آن هستیم و تنها بخشی از آن به اطلاع مردم می رسد ، آنرا تصویر سازی و سیاه نمایی می داند.

انتشار نامه کذب رییس منابع طبیعی آمل در تلگرام

نصیری  ادامه داد: متاسفانه رییس اداره منابع طبیعی  با انتشار  اکاذیبی در قالب نامه اداری در فضای تلگرام  دوباره اتهامات ناجوانمردانه دیگری را وارد می نمایند ، مگر مسوولیت ارث پدری کسی است که مادام العمر باید داشته باشند. آیا این ها جز این است که صف آرایی انتخاباتی صورت داده اند، تا رقیب اصلی را از کار زار خارج کنند.

خط خبرنگاران انقلابی تخریب نیست روشنگری است

مدیر مسوول هـراز نـو با بیان اینکه  متاسفانه  امروز کسانی رسانه ها را به اخلاق دعوت می نمایند و به آن ها برچسب تخریب و سیاه نمایی می زنند که خود ید طولایی در این زمینه دارند تصریح کرد: خنده دار است شخصی که خبرنگار فرح دیبا در دوران پهلوی بوده است خط خبرنگاران انقلابی را تخریب معرفی می نماید.

نصیری تصریح کرد: فعالان سیاسی و فرهنگی بدانند امروز به برکت خون شهدا عزیز و آزادی نسبی که در سطح کشور وجود دارد جایگاه و پایگاه خبرنگار و رسانه درباری در کشور برچیده شده است.

دروغ گویی مسوولان اعتماد مردم را به نظام کم رنگ می کند

وی بابیان اینکه  وظیفه رسانه ها امروز اشاعه روحیه امیدواری در جامعه است و قطعا با سیاه نمایی و تخریب چهره ها مخاطبان خود را از دست خواهند داد تصریح کرد: البته این به معنای  تمجید و تملق از مسوولان نیست بلکه در جامعه ای روحیه امید به آینده زنده می ماند که مردم به مسوولان اعتماد دارند که از آن ها دروغ نشوند و اگر خدای ناخواسته چنین شد مطمئن باشند رسانه هایی هستند که آن را افشا خواهند کرد.

3 thoughts on “از روشنگری هرازنو تا کانال شایعه ، قدرت و انتخابات!”
  1. دست مریزاد و احسنت به این جسارت.بدان که مردم فرهنگ دوست آمل با این رسانه همراهند .ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین. ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند. امیدواریم با همین صلابت به کار خود ادامه دهید. و بنده معتقدم وعده حق به زودی محقق خواهد شد و عمر مسئولیت پایدار نیست و مردم شریف آمل در انتخابات 7 اسفند به همه این بی عدالتی ها و زورگویی ها پاسخ خواهند داد.

  2. جناب اقای دکتر نصیری و همکاران سایت وزین هراز نو همراه با خسته نباشید ودست مریزاد از رسالت خبری شما و برخوردی بی غرضانه ومنطقی با رویدادهای جامعه اگرچه خوشایند گروهی نیست اما نشان از استقلال ودرستی روند کارتان دارد و بسیار خرسندیم از اینکه خبرنگاران ما مدافع حقیقت و واقعیات حادث شده وپرده برداری از کذب پیشقدم هستند ونشان از توانایی در امر خبررسانی را دارد امید است همچون سربازی سلحشور در حفظ این سنگر مقاومت نماید . با دورویی ودروغ هیچ بنایی احداث نگردید وهیچ باغی سبز نشد . موفق باشید

  3. از عبارات شیرین ومتقن و مستدل دوست عزیز مان جناب دکتر نصیری در باب رفتار کژ و مژ برخی شخصیتها !؟ واعلان استراژی مستحکم مطبو عاتی واینکه جو سازیها قادر نیستند مطبو عات و سایت های مسقل را از مسیر درست منحر ف کنند حض بسیار برده ام تو ضیح اینکه مدیرانی که از سلامت کاری بر خور داردارند از مطبو عات آزاد حمایت می کنند وقلیلی بیمار یقینا” از صراحت گویی شما در و حشت انشائالله خدواند همه مارا عاقبت به خیر بگر داند آمین یا ربالعالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *