کنسرت احسان خواجه امیری در اصفهان برگزار شد

هـراز نـو: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، احسان خواجه امیری در تالار رودکی اصفهان به روی صحنه رفت. این کنسرت برای اوّلین بار در چهار سانس در روزهای هفتم و هشتم دی ماه سال جاری برگزار شد. این برنامه که به همت مؤسسه «چکاوک زنده رود» برگزار میشد، در ابتدا قرار بود برای 2 سانس برگزار شود که به دلیل استقبال زیاد مردم، برای 2 سانس دیگر هم تمدید شد.

در این برنامه، احسان خواجه امیری با اجرای قطعه “ثانیه” به روی صحنه آمد و در ادامه قطعات محبوبی چون «شیرین، نابرده رنج، این حقم نیست، دریا، تاوان، ثانیه، بغض، هراس، عشق دوم، عاشق، نمیدونم، لحظه، تموم قلب من، پرنده، سلام آخر» را اجرا کرد و برنامه خود را با اجرای قطعه “احساس آرامش” به پایان برد. در حین اجرا، خواجه امیری به رسم همیشه یادی از “روزبه بمانی” و همچنین “علیرضا افکاری” کرد.

نوازندگانی چون همایون نصیری(پرکاشن)، احسان نی زن(ویولن)، فرشید ادهمی(گیتار)، مهراد هزارخوانی(گیتار بیس)، کامیار ماندگاریان-سیامک کریم پور-علی ضرابی(گروه سازهای بادی)، محمد کاظمی(کیبورد)، همچنین بردیا امیری(درامز) که به تازگی به این گروه اضافه شده به رهبری هومن نامداری(کیبورد و ساکسیفون) خواجه امیری را همراهی می کردند.

از نکات جالب توجه، تعمیراتی بود که در سالن رودکی صورت گرفته بود و شکل و شمایل مناسب تری به آن داده بود.

گزارش متنی: فرشاد ماهرانی / گزارش تصویری: عسل ربانی

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *