اجراي تخفيف خوش حسابي حداكثر به ميزان 25 درصد بدهي عوارضي توسط شهرداري آمل

هراز نیوز :شهردار آمل گفت :  شهرداري آمل به استناد مصوبه شوراي اسلامي شهر از اول بهمن ماه نسبت به اعمال تخفيف خوش حسابي حداكثر به ميزان 25 درصد بدهي عوارضي اقدام مي نمايد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، احمد اميرسليماني شهردار آمل افزود : اين تخفيف براي شهروندان در يك دوره زماني محدود از سوي شوراي اسلامي شهر آمل تصويب و قابل تمديد نخواهد بود .

وي با اشاره به اينكه اين مصوبه يك فرصت استثنايي را براي شهروندان فراهم كرده است ، گفت : شهروندان فقط تا بيستم اسفند ماه سال جاري فرصت دارند تا نسبت به پرداخت عوارض و بدهي با توجه به اعطاي تخفيف خوش حسابي اقدام نمايند .

شهردار آمل در ادامه به شهروندان سفارش كرد به منظور مشاركت در آباداني شهر و بهره مند شدن از تخفيف خوش حسابي بدهي عوارض تا فرصت باقي است ، نسبت به پرداخت آن اقدام نمايند .

اميرسليماني در پايان به اهمیت پرداخت قبض های عوارض نوسازی اشاره كرد و گفت : بدون تردید اداره يك شهر هزینه بسیاري دارد و کار ساده ای نیست و نیاز به مشارکت همه جانبه شهروندان دارد . پرداخت عوارض نوسازی یکی از راه های مشارکت در مدیریت شهری است چرا که مدیران شهری با کمک و مشارکت شهروندان می توانند به ارائه خدمات بپردازند و امکانات شهری را افزایش دهند .

One thought on “خوش حساب ها در شهرداری تخفیف می گیرند”
  1. با سلام خدمت شهردار محترم وتمامی کسانی که در این باره تصمیم گیری می کنند
    چند پیشنهاد دارم که برایتان به نگارش در می آورم
    اگر بشود این عوارض را به صورا ماهیانه پرداخت کرد خیلی خوبه مثال عوارض مغازه ای 200هزار تومن هست سال بعد میشه 205هزار تومن ما بیاییم این مبلغ را تقسیم بر کل سال کنیم وقسط آخر ان را مابه تفاوت حساب کنیم که این کار خیلی خوب است به کسی هم فشار نمی اید شهرداری هم هزینه هایش جبران می شود
    مطلب دوم که هرچه زودتر کار دریافت پروانه الکترونیکی را ه بیفتد تا دست دلالها کوتاه شود
    مطلب اخر برخورد با دست فروشهاست
    من مغازه دار 200تومان عوارض می دم ولی فروش من در حد یه دست فروش نیست چرا باید اینگونه باشد
    این کار امنیت شغلی را به خطر می اندازد وباعث ندادن عوارض می شود
    به طور مثال در آمل ساعت 6 غروب در سه راه نور حدود 20ماشین تره بار می فروشد در حالی که همان منطقه 4عدد تره بار فروش مغازه دارد وعوارض کسب وغیره می دهد هم باعث ترافیک سنگین مصرف بالای سوخت ودلخوری مسافرین می شود
    اول باید زیر ساخت را درست کنیم تا به مشاغل ضربه وارد نشود تا مردم هم به شهرداری اعتمادکنند برای پرداخت عوارض
    اگر وضع به همین منوال باشد نابسامانی شهر را فرا خواهد گرفت
    پشت ساختمان پزشکان هر کس دیوار خانه اش را خراب کرده وکرکره نصب کرده ومغازه درست کرده استوماهی چنصد تومن اجاره داده …جوابگو کیست انجا شبیه حلبی اباد شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *