یک دوره مسابقات والیبال ساحلی رده نوجوانان به یاد شهید ناصر تیلرودی با همکاری سپاه مازندران و هیئت والیبال بسیج مازندران و بخش کمیته والیبال ساحلی بسیج این هیئت در منطقه سی سرا شهر عباس آباد برگزار شد.
در این دوره از بازی ها که به مدت دو روز از پنجشنبه و با حضور سیزده تیم آغاز شد تیم هايي از شهرهای بابل،نوشهر،چالوس،عباس آباد،نشتارود،رامسر و چند تیم دیگر حضور داشتند که پس از چند دور مسابقه تیم های رضوان بابل و رامسر به فینال راه یافتند.
در مسابقه فینال این بازی هم که در روز جمعه برگزار شد تیم رضوان بابل با یک بازی بی نقص توانست تیم مدعی رامسر را شکست دهد و قهرمان این دوره از بازی ها شود،ضمن اینکه تیم چالوس هم پس از رامسر به مقام سومی این مسابقات دست یافت.
پس از پایان این بازی ها سرهنگ جلیلیان مدیرکل ورزش و جوانان سپاه مازندران طی سخنانی کوتاه بیان داشت:از برگزاری این بازی ها بسیار خرسند هستیم چرا که این بازی ها موجب سلامت جامعه و سرگرمی نوجوانان میشود ضمن اینکه این بازی ها واقعا در سطح بسیار خوبی برگزار شد که جا دارد از عوامل اجرایی این بازی ها کمال تشکر را داشته باشم.
سعید عابدی رییس هیئت والیبال بسیج استان مازندران هم با بیان اینکه واقعا سطح بازی ها بسیار بالا بود بيان داشت:من هم به نوبه خود از وثوق محمد پور رییس کمیته والیبال ساحلی بسیج تشکر میکنم که این امکانات خوب را برای برگزاری این بازی ها مهیا کرد.
عابدی همچنین ادامه داد:واقعا این بازی ها در سطح بالایی در استان برگزار شد که جا دارد از تیم های شرکت کننده و عوامل اجرایی تشکر ویژه داشته باشم.
عابدی در پایان صحبت خود اذعان داشت:این امکانات خوب عرصه را برای همه تیم ها بازکرده است تا در مسابقات شرکت کنند که باید آن را به فال نیک گرفت ولی جای تاسف دارد که برخی شهرها در این بازی ها شرکت نکردند.
جواد نیک پرور هرازنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *