با گذشت قريب به 8 ماه از دستبرد سارقان به طلا فروشي در شهرستان “رامسر” مازندران، داديار شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب اين شهرستان براي شناسايي سارقان، دستور انتشار تصاوير سارقان را در رسانه ها صادر کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي سرقت از طلا فروشي در شهرستان رامسر، در بيست و پنجم مهرماه سال 1393 موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر قرار گرفت .

براساس اين گزارش، ماموران با حضور در محل حادثه با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، دو مرد که کيسه هاي آبي رنگ در دست يکي از آنها بوده، پس از ورود به مغازه طلا فروشي ، با صاحب مغازه درگير و وي را به شدت مصدوم کردند و مقاديري طلا را به سرقت بردند. ماموران پليس در ادامه تحقيقات با بررسي دوربين هاي مداربسته موفق شدند، تصاوير سارقان را که به تاييد صاحب مغازه نيز رسيده است، شناسايي کنند. با گذشت قريب به 8 ماه از وقوع حادثه ، برابر دستور داديار شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رامسر مبني بر انتشار تصاوير سارقان در رسانه ها براي شناسايي سارقان در دستور کار قرار گرفت. افراد مي توانند، در صورت شناسايي سارقان مراتب را با شماره تلفن 01155225055 به پليس آگاهي شهرستان رامسر اعلام کنند.

unnamed (1) unnamed (2) unnamed

One thought on “سارقان طلا فروشي در مازندارن را شناسايي کنيد”
  1. هراز نیوز درباره تصرف های پیاپی و ممتد حوزه رودخانه هراز در حومه خیابان شهید بهشتی (پارک مهر) لطفا مقاله ای نویسید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می تونم کمک کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *