ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان “ساري” مازندران، چهار متهم به سرقت و زورگيري 10 ميليون ريالي وجه نقد از يک شهروند را شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در پس مراجعه سراسيمه مردي جوان در ساعت 6 و 53 دقيقه ديروز صبح به ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان ساري، مبني بر زورگيري و سرقت از وي از سوي راننده و سه سرنشين خودروي سواري شخصي ، در بلوار کشاورز ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت .

براساس اين گزارش، ماموران با دريافت مشخصات سارقان زورگير، پس از چند ساعت کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي سرانجام موفق شدند، چهار سارق زورگير به نام هاي ” فريد- ق، بهادر – ر ، سيد مهدي – ت و کيا – ع ” را در يکي از مناطق مسکوني شناسايي کنند. ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي مخفيگاه متهمان ، با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه هر چهار متهم را دستگير کردند. متهمان پس از نشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند .

کشف 2 کيلو گرم ترياک از منزلي در بابل

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان” بابل ” مازندران، با شناسايي و دستگيري دو متهم به مواد مخدر در يکي از روستاهاي حومه شهرستان ، بيش از دو کيلو گرم ترياک کشف وضبط کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بابل در ساعت23 و 55 دقيقه روز گذشته در راستاي مقابله با سوداگران مرگ، با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي رد دو متهم به مواد مخدر را در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان شناسايي کردند. ماموران با شناسايي متهمان به نام هاي ” حميد و رضا س ” اين افراد را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند و پس از چند روز محل فعاليت اين افراد را شناسايي کردند. براساس اين گزارش، ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه منزل اين افراد را مورد بازرسي قرار داده و در نتيجه موفق شدند، بيش از دو کيلو گرم ترياک کشف و ضبط کنند. متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند .

برخورد پيرمرد 65 ساله با قطار مرگ وي را رقم زد

بر اثر برخورد يک دستگاه لوکوموتيو ديزل با مرد 65 ساله در شهرستان ” قائم شهر” مازندران ، اين پيرمرد بعلت شدت جراحات جان خود را از دست داد . به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان قائم شهر در ساعت 22 و 30 دقيقه، مبني بر وقوع سانحه برخورد قطار با عابر پياده در مسير ريل حوالي خيابان” تهران به سمت دخانيات” ، ماموران انتظامي پليس راه آهن سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند. ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، عابر پياده به نام “موسي شهابي” 65 ساله به علت برخورد با قطار بشدت مصدوم و توسط اورژانس به مرکز درماني منتقل شد . با توجه به تلاش تيم پزشکي اين پيرمرد بر اثر شدت جراحت وارده در بيمارستان فوت کرد.

خودرو پژو 405 حامل 5 کيلو ترياک در نکا متوقف شد

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نکا مازندران، با متوقف کردن يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 و دستگيري مردي جوان، بيش از پنج کيلو ترياک را کشف وضبط کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در ساعت 14 و 30 دقيقه روز گذشته در پي کسب خبري مبني بر تردد يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 حامل مواد مخدر ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني پس از شناسايي خودروي متهمان، در اقدامي غافلگيرانه اين خودرو را حين تردد در يکي از محور هاي درون شهري متوقف کردند. براساس اين گزارش، ماموران در بازرسي از اين خودرو موفق شدند، پنج کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک را که در زير صندلي جلو بود، کشف و ضبط کنند. در اين ارتباط راننده خودرو به نام ” ابوذر – آ ” 27 ساله را به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

 

سارقان حرفه‌اي مغازه‌هاي “چالوس” با 8 فقره سرقت دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس استان مازندران از دستگيري سارقان حرفه‌اي مغازه با 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” طبري” فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌هاي شهرستان چالوس، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس افزود: ماموران پليس آگاهي با بررسي صحنه‌هاي سرقت، پس از انجام تحقيقات گسترده، سرانجام سرنخي از يك سارق سابقه دار در خصوص اين سرقت ها بدست آورده و وي و همدستش را در اقدامي غافلگيرانه با هماهنگي مرجع قضايي دستگير كردند.طبري با اشاره به اينكه متهمين در مواجهه با ادله و مستندات پليس، تا كنون به 8 فقره سرقت از مغازه‌هاي چالوس و حومه اين شهرستان اعتراف كرده بيان داشت: متهمين در اعترافات خود اظهار داشتند كه مغازه‌هاي فاقد تجهيزات ايمني را روزها شناسايي و شبانه با ورود به داخل مغازه‌ها اقدام به سرقت مي کردند.

سرهنگ اتباع طبري با اشاره به معرفي متهمين به دادسرا براي سير مراحل قانوني و تحويل اموال مسروقه به مالباختگان، گفت: لازم است تا شهروندان براي ايمني بيشتر مغازه‌‌ها، از تجهيزاتي مانند دزدگير، دوربين‌هاي مدار بسته، درب‌هاي ضدسرقت و ديگر تجهيزات ايمني استفاده کنند. فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در پايان از شهروندان خواست براي قابل رؤيت بودن داخل مغازه، از کرکره مشبک استفاده كرده و شب ها نيز چراغي را داخل مغازه روشن بگذارند و اگر از آژير و دزدگير استفاده مي‌كنند، به گونه‌اي نصب شود كه قابل رؤيت نباشد.

 

کشف 7 فقره سرقت از سارقان حرفه اي موتورسيکلت

گروه استان ها- فرمانده انتظامي شهرستان ” مياندرود ” مازندران، از شناسايي و دستگيري سارقان حرفه اي موتور سيکلت و کشف 7 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ ” هادي نصيري ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت با شگرد هاي مشابه در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت . فرمانده انتظامي شهرستان مياندرود افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني موفق شدند، سارقان موتورسيکلت را شناسايي کنند. وي گفت : ماموران پس از شناسايي مخفيگاه متهمان، با هماهنگي قضايي در يک عمليات غافلگيرانه متهمان به نام هاي ” امير محمد – ف و رضا – م ” را دستگير کردند. سرهنگ نصيري گفت :متهمان در بازجويي هاي فني و علمي پليس، به 7 فقره سرقت موتورسيکلت اقرار کردند و در بازرسي از مخفيگاه متهمان چهار دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

 

دستگيري قاتل فراري پس از 18 ماه در آمل

ماموران پليس آگاهي شهرستان ” آمل ” مازندران، متهم به قتل مردي جوان را که در شهرستان ” زابل” سيستان و بلوچستان مرتکب جنايت شده بود، پس از يک سال و نيم فرار از دست قانون، در اين شهرستان شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي وقوع قتل در هشتم آبان ماه سال 1392 در شهرستان زابل که بر اثر آن فردي         ” رحمت – و ” 25 ساله با ضربات چاقو، مردي جوان را از پاي در آورد، و متواري شد، کارآگاهان پليس آگاهي رد اين متهم به قتل را در شهرستان آمل شناسايي کردند.

براساس اين گزارش، با کشف سرنخ هايي از رد پاي قاتل فراري در شهرستان آمل با هماهنگي هاي قضايي، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل قرار گرفت . پس از وصول نيابت قضايي و انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، محل اختفاء قاتل فراري در يکي از مناطق مسکوني شهر شناسايي شد. ماموران با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي متهم به قتل را دستگير کردند، متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، لب به اقرار گشود و اظهار داشت: با همسر مقتول ارتباط پنهاني داشته است و زماني که مقتول از اين موضوع با خبر شد، بعلت درگيري با وي، با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است .متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

 

انهدام باند تهيه وتوزيع مواد مخدر در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از انهدام يك باند قاچاق موادمخدر در اين شهرستان و كشف سيزده کيلونهصد گرم شيشه از اعضاي اين باند خبرداد .

سرهنگ فتحعلي پور فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي کسب خبري از منابع خبري مبني بر فعاليت يك باند حرفه اي قاچاق موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت . سرهنگ فتحعلي پور افزود : پس از  هماهنگي با مراجع قضائي و تحقيقات پليسي ماموران موفق شدند ، متهمان به نام هاي ” وحيد – ي” ،”مسعود – م ” و” مهرشاد – م ” که با اجاره منزلي در شهرستان بابلسراقدام به تهيه وتوزيع مواد مخدر شيشه در اين شهرستان مي کردند را شناسائي کنند .

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر درادامه خاطر نشان کرد : در عملياتي ضربتي پليس متهمان که در حال بسته بندي مواد مخدر براي فروش بودند دستگير شدند . فتحعلي پور همچنين اظهار داشت : در بازرسي از منزل عاملان افيوني 13 کيلوو900 گرم مواد مخدر از نوع شيشه ، يک دستگاه خودرو که متهمان از آن در جابجايي مواد مخدر استفاده مي کردند به همراه مبلغ قابل توجهي وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف شد و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد .

اين مسئول انتظامي در خاتمه با تاكيد بر استمرار مبارزه و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، از عموم مردم خواست: با اعلام به موقع هر گونه مورد مشكوك در اين خصوص به مركز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در اين مبارزه ياري كنند.

 

محدوديت هاي ترافيکي روز هاي 14 و 15 خرداد در مازندران

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي در روز هاي 14 و 15 خرداد ماه در محور هاي مواصلاتي استان خبر داد .

سرهنگ ” جعفر محمدنژاد ” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، با اعلام اين خبر افزود : با توجه به در پيش بوده ايام تعطيلات نيمه شعبان و سالروز رحلت جانگداز امام راحل(ره) و شهداي 15 خرداد ، براي تسهيل در عبور و مرور و کاهش بار ترافيکي ، محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان اعمال خواهد شد.

وي افزود : تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 12خرداد ماه تا ساعت 24 روز جمعه 15خرداد ماه در محور هاي کندوان (چالوس – کرج )، هراز ، فيروزکوه و بالعکس ممنوع مي باشد. سرهنگ محمد نژاد افزود: در محور ” کندوان ” ، تردد انواع تريلي و کاميون ها از محور ” کرج – چالوس ” کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روزسه شنبه تاساعت هفت صبح روز چهارشنبه13 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع مي باشد .

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران خاطر نشان کرد : با اعلام مأموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز سه شنبه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه از کرج تا دزدبن بصورت يکطرفه خواهد بود.

وي افزود : تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه 15 خرداد ماه تا ساعت چهار بامداد روز شنبه 16 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعه 15 خرداد تا ساعت 4 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسيله نقليه از” مرزن آباد به سمت کرج “به صورت يکطرفه خواهد بود.

محمد نژاد با اشاره به انسداد محور هراز به علت ريزش کوه و سنگ از روز چهارشنبه 6خرداد ماه ، افزود : هرچند تلاش ماموران راهداري براي بازگشايي اين محور همچنان ادامه دارد ، افزود : در صورت بازگشايي اين محور تا 12 خرداد ماه محدوديت هاي ترافيکي در اين محور نيز اعمال خواهد شد. وي گفت : تردد کليه تريلر ها از اين محور کماکان ممنوع بوده و تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه 15 خرداد تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 16 خرداد از “رودهن به سمت آمل “ممنوع مي باشد .

سرهنگ محمدنژاد گفت : با اعلام مأموران پليس راه در محل تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه 15 خرداد تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 16 خرداد از” آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) ” بصورت يکطرفه مي باشد.

وي همچنين به محدوديت هاي ترافيکي در محور فيروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد کليه تريلي ها بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 خرداد از تهران به طرف قائمشهر و بلعکس ممنوع مي باشد.

 

سارقان طلا فروشي را شناسايي کنيد

با گذشت قريب به 8 ماه از دستبرد سارقان به طلا فروشي در شهرستان “رامسر” مازندران، داديار شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب اين شهرستان براي شناسايي سارقان، دستور انتشار تصاوير سارقان را در رسانه ها صادر کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي سرقت از طلا فروشي در شهرستان رامسر، در بيست و پنجم مهرماه سال 1393 موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر قرار گرفت .

براساس اين گزارش، ماموران با حضور در محل حادثه با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، دو مرد که کيسه هاي آبي رنگ در دست يکي از آنها بوده، پس از ورود به مغازه طلا فروشي ، با صاحب مغازه درگير و وي را به شدت مصدوم کردند و مقاديري طلا را به سرقت بردند. ماموران پليس در ادامه تحقيقات با بررسي دوربين هاي مداربسته موفق شدند، تصاوير سارقان را که به تاييد صاحب مغازه نيز رسيده است، شناسايي کنند. با گذشت قريب به 8 ماه از وقوع حادثه ، برابر دستور داديار شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رامسر مبني بر انتشار تصاوير سارقان در رسانه ها براي شناسايي سارقان در دستور کار قرار گرفت. افراد مي توانند، در صورت شناسايي سارقان مراتب را با شماره تلفن 01155225055 به پليس آگاهي شهرستان رامسر اعلام کنند.

 

 

کشف 12 فقره سرقت منزل دربابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر مازندران، از کشف 12 فقره سرقت منزل با دستگيري سارق خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم خودرو در بخش بهنمير شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامي اين بخش قرار گرفت. سرهنگ ” عباس فتحعلي پور ” فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر گفت : مأموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و فني موفق شدند،  سارق را حين باز کردن چرخ هاي يک خودرو شناسايي و دستگير کنند. وي افزود: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 12فقره سرقت منزل و سه فقره سرقت لوازم خودرو در شهرستان هاي بابل و بابلسر اعتراف کرد. فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر افزود : متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار صادره روانه زندان شد.

 

پليس آمل به فرار مرد زنداني پايان داد

ماموران انتظامي شهرستان ” آمل” مازندران، سارق فراري را در کمتر از يک ساعت پس از فرار زندان، شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي اعلام اداره زندان شهرستان آمل در ساعت 18 ديروز مبني بر فرار زنداني از زندان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان آمل قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل اداره زندان و بررسي موضوع دريافتند، مردي به نام” محمد – م” در ساعت هواخوري در محوطه در اقدامي غافلگيرانه با بالا رفتن از ديوار زندان موفق به فرار شد. براساس اين گزارش، ماموران با تشکيل تيم هاي ويژه عملياتي با همکاري ماموران زندان ، محدوده زندان و منازل اطراف را مورد پوشش قرار دادند. ماموران در ادامه موفق شدند، محل اختفاء زنداني فراري را شناسائي و در اقدامي ضربتي اين فرد را دستگير کنند. متهم پس از دستگيري تحويل مسئولان زندان شد .

 

کشف 12 فقره سرقت با دستگيري 9 سارق حرفه اي

فرمانده انتظامي شهرستان ” عباس آباد” مازندران، از شناسايي و دستگيري نه سارق حرفه اي و کشف 12 فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. سرهنگ ” احسان الله کشاورزي ” فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد، تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي با انجاماقدامات اطلاعاتي و تقويت گشت هاي انتظامي موفق شدند، هفت سارق حرفه اي را شناسايي کنند.

وي گفت : ماموران با هماهنگي قضايي در يک عمليات پليسي سارقان منزل به نام هاي ” مسعود -ع ” ، مهدي – الف، مازيار- آ ، ميثم- الف ، رحمان- ه ، ايمان -ح و حميد خ را در عملياتي ضربتي در مخفيگاهشان شناسايي و دستگير کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد، افزود : در بازرسي از مخفيگاه متهمان اقلامي از قبيل کليد و پريز، سيم برق، لاستيک خودرو، موکت، فرش، پتو و … جمعا به ارزش 150 ميليون ريال کشف و ضبط شد . متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بيش از 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ کشاورزي افزود: ماموران کلانتري کلارآباد نيز در پي شکايت فردي مبني بر سرقت احشام بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق احشام بنام” حميدرضا -ب ” را شناسايي و دستگير کردند که متهم در بازجوييهاي پليسي به سرقت دو راس احشام به ارزش 80 ميليون ريال اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي گفت: ماموران کلانتري مرکزي اين فرماندهي نيز سارق لوازم داخل خودرو را در اقدامي غافلگيرانه شناسايي و دستگير کردند . وي گفت : در بازرسي از مخفيگاه اين متهم نيز اقلام مسروقه از قبيل ضبط خودرو ، لپ تاپ ، تفنگ بادي، وجه نقد و… جمعا به ارزش 100 ميليون ريال کشف و ضبط شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *