رئيس فدراسيون ورزش‌هاي سه گانه كشور در اين نشست در سخناني با اشاره به تاريخچه تشكيل اين ورزش‌هاي سه‌گانه در ايران و جهان گفت: با توجه به موقيعت خاص جغرافيايي استان مازندران امكان توسعه و ترويج اين رشته ورزشي در استان وجود دارد كه در همين رابطه از استاندار مازندران تقاضا داريم در اين باره مساعدت كنند.
علي‌محمد صبوري همچنين با اعلام آمادگي درباره پيگيري احداث دهكده المپيك و راه‌اندازي و احداث سايت ورزش آبي و غيرآبي در استان بيان داشت: اين فدراسيون آماده است تا در صورت تمهيد شرايط در موارد فوق مشاركت دارد.
رئيس هيئت ورزش‌هاي سه‌گانه استان مازندران با ارائه گزارش از فعاليت هيئت و اعزام تيم با توجه به كسب نتايج قابل قبول گفت: با توجه به بضاعت مالي و محدوديت زماني و همچنين ترسيم افق جديد فعاليت اين رشته ورزشي در راستاي سلامت جامعه، پدافند غيرعامل و همچنين كاربرد آن در جمعيت هلال احمر ضروري است.
عباد اسدي تصريح كرد: پيگيري احداث دهكده المپيك و اختصاص زمين مورد نياز براي احداث سايت‌هاي ورزش‌هاي آبي و غيرآبي از ضرورت‌هايي است كه تحقق آن مستلزم مساعدت استانداري است.
استاندار مازندران نيز در سخناني با تقدير از تلاش تمام دست‌اندركاران به ويژه ورزشكاران در كسب موفقيت در مسابقات كشوري بندر انزلي گفت: ورزش مهم‌ترين عامل پويايي و نشاط در جامعه است.
سيد علي اكبر طاهايي همچنين بر ضرورت توسعه ورزش‌هاي سه گانه در آموزش و پرورش، نهادهاي نظامي و غير نظامي تاكيد كرد.
استاندار مازندران در پايان همچنين بر ضرورت پيگيري و اجرايي شدن مصوبات سفر هيئت دولت درباره راه‌اندازي سايت ورزش آبي و غيرآبي تاكيد كرد.منبع فارس

One thought on “احداث دهكده المپيك در مازندران”
  1. با موقعیت استراتژیک و واقع شدن در مرکز ثقل شمال کشور که آمل دارد بهترین مکان برای اجرای چنین پروژه ای است. البته همزمان باید مجموعه تفریحی و همچنین هتل و فرودگاه و مترو هم آماده کار شود تا بهره برداری بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *