سلام
در تاریخ 93/8/5  در یکی از کوچه های پر تردد آمل ماشینم را پارک نمودم و برای مدت 1 ساعت منزل یکی از اقوام رفتم . وقتی سوار ماشین شدم متوجه شدم کامپیوتر ماشینم به سرقت رفته . فورا موضضوع را به 110 گزارش دادم وقتی مامورین رسیدن به محل اصلا از این مدل سرقت اطلاعی نداشتن جالب اینجاست سرقت کامپیوتر 206 بسیار رایج است و تمام خبر گزاریها و نشریات بارها در مورد آن مطلب نوشته اند.
پس از مراجعه به کلانتری 13 آمل متوجه شدم که در آن تاریخ حدود 10-12 سرقت مشابه گزارش شده است .
بعد از پرونده سازی مرا به پلیس آگاهی آمل ارجاع دادن که متاسفانه آگاهی آمل پشت پرونده من دستور دادن ارتباطی به ما ندارد و خود کلانتری پیگیری کند . که بنده دوباره پرونده را تحویل کلانتری 13 دادم و …..
الان 3 شب متوالی است که این مدل سرقت در شهر آمل رخ مدهد و عده زیادی از همشهریان ما مالباخته شده اند
آیا دستگیری این سارقین بسیار سخت است ؟
مسول تامین امنیت شهروندان آملی کیست ؟

5 thoughts on “سرقت ecu (کامپیوتر ) 206 در آمل”
  1. باید جای نصب آن عوض شود .بهترین مکان داخل کابین و زیر داشبورد است.(قابل توجه مهندسین بی خیال شرکت ایران خودرو)

  2. یاد دوره آقای داود احمدی به خیر . بی تفاوتی در اداره آگاهی آمل مردم را کلافه کرده است .بعضی ها هم این بی تفاوتی را ناشی از عملکرد قضات عنوان میکنند .در عرض این مدت کامپیوترهای فراوانی از ماشینها به سرقت رفته است که در بازار هم یافت نمی شود.راه حل ریاست محترم اداره آگاهی این است که چون گران است به سرقت میرود اگر ارزان باشد سراغش نخواهند آمد .

  3. تقريبا” حدود 1ماه پيش ECUخودرو 206 ما رو هم سرقت كرده اند .
    كه شكايت هم كرده ايم ولي تا حالا جوابي نشنيده ايم .
    البته خودمان در بازار آزاد اين قطعه رو 3 ميليون تومان خريديم ن مدل ما دوگانه سوز بوده
    راستي من از ايران خودرو خبر دارم كه قراره جاي ecuرو عوض كنند .

  4. شنیده ها حاکی از اینه که سرقت در ۲ماه اخیردر آمل خیلی زیاد اتفاق افتاده است از سرقت منزل،ماشین،رایانه،مغازه و …که این موضوع هم رعایت ایمنی بیشتر از سوی شهروندان آملی رو میطلبه وهم اجرای حکم شدید از سوی مراجع قضایی برای سارقین سابقه دار تا واقعا تادیب شوند نه اینکه با جریمه نقدی یا باقیدضمانت آزاد گردند و روز از نو…خداوند به تمامی خادمین مومن ومخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خیر وسلامتی عنایت فرماید به ویژه کارکنان نیروی انتظامی

  5. مدت 10 روز است که به طور متوسط هر شب حدود 20 خودرو 206 مورد دستبرد سارقین لوازم ماشین در آمل قرار می گیرند ( به گفته مامورین کلانتری ) چرا مسولین شهر این موضوع را به طور جدی پیگیری نمی کنند ؟!
    به نظر نمی رسد دستگیری این سارقین کار سختی باشد
    هر شب سرقتهای مشابه و زنجیرهای !!
    که اکثر آنها در کوچه های پر تردد صورت میگیرد

    از مسولین سایت هراز نیوز تقاضا دارم به جد این قضیه را پیگیری و در حد امکان رسانه ای کنند و از مسولین توضییح بخواهند . تا شاید کسی به داد مردم برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *