رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: وحدت و همدلی رمز موفقیت شورای دوره چهارم است و این وحدت و همدلی جلوی فرصت طلبی برخی ها را خواهد گرفت.

به گزارش هراز نیوز به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، خسرو ابراهیم زاده در جمع شهردار و مدیران عامل سازمانهای شهرداری در جلسه رسمی شورا به مناسبت روز شورا افزود: مردم با انتخاب اعضای شورا به آنان اعتماد کردند ،تا بتوانند خدمت رسان آنان باشند .

وی با اشاره به اینکه تشکیل شورا تبلور جدیدی ازخدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، افزود:  اگر دستگاه یا شخصی بخواهد درکار شورا که همان خدمت به مردم است اخلال ایجاد کند ، به نوعی منافق و دشمن نظام است .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل تاکید کرد: بدور از جریانهای سیاسی کار خواهیم کرد و هدف تنها خدمت به شهروندان آملی است.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه به گفته استاندار مازندران ، شورای شهر و شهرداری آمل به خوبی در حال خدمت رسانی به مردم هستند ،خطاب به مدیران عامل سازمانها ،خاطر نشان کرد: به افراد فرصت طلب اجازه ورود به مجموعه را ندهیم و هدف تنها فرصت دادن به مردم و شهروندان باشد ، بدور از سیاسی بازی های وقت گیر و هزینه بر .

وی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ در آمل مهجور مانده است ، تصریح کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده وظیفه داریم مقوله فرهنگ را در شهر کهن آمل جدی بگیریم .

رئیس کمیسیون فنی شورا به نمایندگی از اعضای حاضر در جلسه گفت: اختلاف نظر های کارشناسی همیشه وجود دارد و ما صادقانه بدنبال کار و تلاش هستیم .

اسدالله تورنگ افزود: کار کردن برای مردم بزرگ آمل نعمتی است که نصیب ما شده و ما با کوشش بیشتر قدردان این نعمت خواهیم بود.

شهردار آمل ضمن تبریک روز شورا ، به اعضای حاضر در جلسه ، با اشاره به اینکه مردم به شما اعتماد کردند و شما را امین خود در امور شهری برگزیدند، گفت: نگاه شهرداری و مجموعه سازمانهای وابسته این است تا از مسیر اصلی خود که همان خدمت رسانی است ؛ دور نشود.

احمد امیر سلیمانی با بیان اینکه در این مسیر حمایت همه جانبه شورا را طلب می کنیم تا برنامه های زیر بنایی در شهر انجام دهیم افزود: سال ۹۳ سال بسیار پر کار برای شهرداری و سازمانها خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد تا در پایان سال ۹۳ با افتتاح پروژه های تعریف شده لبخند رضایت بر لبان شهروندان حک کنیم .

گفتنی است ؛ شهردار و مدیران عامل سازمانهای وابسته با حضور در جلسه رسمی شورا با اهدای لوح ضمن خداقوت ،روز شورا را به اعضای شورا تبریک گفتند.

2 thoughts on “ابراهیم زاده :اخلال در خدمت به مردم کار منافقان و دشمنان نظام است /به افراد فرصت طلب اجازه ورود به مجموعه را ندهیم”
  1. خسرو عزیز بجای کارهای فانتزی و عکس در سایتها و حساس کردن اعضا شورا کمتر عکس بگیر بیشتر کار کن بذار مردم عکست رو بگیرن.
    ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *