به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل  : با حضور معاون اداری و مالی شهرداری آمل، مسئول واحد پلیس ساختمانی ،مشاور شهردار،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ،مدیر فنی و اجرایی سازمان و مسئولین ناحیه غرب و شرق تعداد 50 پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل تقدیر شدند.

unnamed (3)

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل : کوهستانی معاون اداری و مالی شهرداری آمل بابیان اینکه در این راستا تعداد 50 نفر از رفتگران از 2 ناحیه  غرب و شرق خدمات شهری شهرداری آمل تجلیل و قدردانی شدند، افزود: تقدیر از قشری که به دنبال کسب رزق و روزی حلال است و با قناعت در حال سپری کردن زندگی خود است، در نوع خود بسیار ارزنده و به جاست .

کوهستانی ادامه داد: البته محوری‌ترین هدف در این برنامه‌، ارتقای سطح فرهنگ شهروندی است تا از این طریق به مردم گفته شود که نظافت عمومی یک وظیفه برای عموم است .

وی خاطرنشان کرد: همه کارکنان شهرداری زحمت می‌کشند و کارگران خدمات شهری انسان‌های وارسته‌ای بوده که با اخلاص کار می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با بیان اینکه رفتگران حافظ تمیزی و پاکی شهر هستند،‌ اظهار داشت:‌ قطعاً تلاش این افراد برای شهروندان آشکار و نمایان است.

للهی:با اشاره به اینکه امروز با دستان پرتوان کارگران هر روز خدمات این مجموعه متجلی می‌شود، تصریح کرد: توسعه شهر در گرو تلاش کارگران شهرداری بوده تا شهری آباد و پاک را برای شهروندان مهیا کنند.همه مجموعه شهرداری باید برای داشتن شهری شاداب و آباد تلاش کنند. شهر امانت مردم بوده و لذا برای حفظ و تمیزی آن کوشا باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *