IMG_5507 IMG_5508 IMG_5542 IMG_5544 IMG_5547 IMG_5551 IMG_5563 IMG_5572 IMG_5577 IMG_5585 IMG_5597 IMG_5599 IMG_5608 IMG_5609 IMG_5610 IMG_5623 IMG_5631 IMG_5638  IMG_5643 IMG_5644 IMG_5653 IMG_5655 IMG_5660 IMG_5661

در این همایش که در روز شنبه و ولادت حضرت علی(ع) و روز معلم برگزار شد در شهرستان آمل معلمان و مسئولین به دور هم جمع شدند و این روز را جشن گرفتند.

 

این جشن در تالار اریکه آریایی برگزار شد که تمامی مسئولین شهرستان از جمله شهردار، امام جمعه شهرستان آمل، اعضای شورا، رئیس آموزش و پرورش، فرماندار و تمامی اعضا دولت حضور داشتند که در پایان نیز علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت.

 

در این مراسم از دبیر های منتخب استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

و بعد آن نیز گروه موسیقی هزار و یک دستان آقای رستمی نیز به صحنه رفتند اما اتفاقی که در این مراسم بیاد ماندنی بود دعوت مسئولین از معلمان قدیمی خود و تقدیر و تشکر از آن ها بود.

 

11 thoughts on “همایش بزرگداشت هفته معلم در شهرآمل+عکس”
  1. این روز رو به تمامی معلمان ایران زمین تبریک عرض می کنم. من خیلی از دعوت مسئولین از معلمان قدیمی خوشم امد.

  2. بانام هستی بخش
    مراسم بسیارجالبی ازسوی شورای شهروشهرداری وآموزش وپرورش شهرستان آمل برای معلمان گرفته شد
    بهترین حرکت راآقای خسروابراهیم زاده رئیس محترم شورای شهر انجام دادکه بردست معلم خودبوسه زدکه نشان ازتواضع ایشان دارد واماسخنران مراسم که نماینده محبوب شهرستان آمل جناب آقای دکتریوسفیان بودندخلف وعده کردندوبرای کسانیکه الفبای اول رابه او آموختندعلاوه برعدم حضوردرجلسه حتی یک پیام خالی هم ندادند که جای بسیارتامل دارد! هرچندشایعه کردندکه ایشان درمسافرت خارج ازکشورهستند!!!
    حال بایدپاسخ دهدکه چرادراین روزباشکوه که روزولادت مولی الموحدین علی(ع)وشهادت علامه مطهری وروزعقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روزمعلم بودورئیس آموزش وپرورش ازایشان بعنوان سخنران دعوت رسمی کردندتشریف نیاوردند؟
    ویک نکته که نماینده محترم شهرستان قائم شهروجویباروسیمرغ دراین جلسه حضوریافتندولی رئیس محترم آموزش وپرورش آمل ازایشان استفاده بهینه نکردندواجازه سخنرانی به ایشان راندادندوایشان همفقط به احترام دعوت شوراتشریف آورده بودندنه برای سخنرانی!
    ریاست محترم آموزش وپرورش آمل می توانستندازاین فرصت استفاده کنندوخلائ نماینده آمل رابپوشانندکه متاسفانه این کاررانکردندبه چه دلیل نمی دانم!!
    ضمنامسئول محترم هرازنیوزاگرمطالب راتاییدنمی کنیدواین مدت سانسورخبری داریدورسالت خودراازیادبردیدازهرجای این کامنت که خوشتان می آیدبرای شهروندان بگذاریدیاحذف کنیدویکی از خوانندگان سایت خودراازدست دهید! لطفااخبارراآن گونه که هست انتقال دهیدنه به باب میلتان باسپاس ازینکه حوصله می کنید!!!

  3. با سلام خدمت بازدید کننده گرامی
    من به عنوان خبرنگار در این مراسم حضور داشتم. اول اینکه خیلی متشکرم که مطالب ما را می خوانید درباره آن ها نظر می دهید. نکته دوم این است که ما سانسوری در نظرات نداریم به غیر از اینکه به کسی توهین شود.
    در مورد اینکه آقای یوسفیان چرا در این مراسم حضور پیدا نکردند ظاهرا ایشان عازم سفر تایلند برای اجلاس خشونت علیه زنان بودند .
    اما اگر در این مراسم حضور پیدا می کردید متوجه می شدید که پیغامی از طرف آقای یوسفیان در سالن قرائت شد. و در مورد اینکه چرا رئیس آموزش و پرورش از شخصی دیگر دعوت به سخنرانی نکردند ما اطلاعی نداریم و این مسئله مربوط به کار ما نمی شود اما نظر شما محترم است. باز هم متشکریم که از خبر های ما دیدن می کنید.

  4. با تبریک این روز به تمامی معلمین عزیر در جواب بی نیاز باید گفت ظاهرا شما تا آخر مراسم تشریف نداشتین پیام آقای یوسفیان توسط مجری قرائت شد

  5. ظاهرا بی نیاز کل مراسم را نبودن نماینده این شهرهای درسته که به دعوت شورا آمدن آمدن هدف اصلی برای این بود که اگه قرار انتخابات استانی شود یک تبیغاتی هم برای خود بکنند

  6. اقای ابراهیم زاده خیلییییییییییییی تواضع داره .اقاجان یاطنشو نمیدونی اینا ظاهره

  7. جناب آقای بی نیازآیانمی توانستی ازعدم حضوردکترسیدرضافاطمی بنویسی وبابت این کاررسالت عقیدتی خودرابراین استادمسلم دانش وعلوم عقلی ونقلی بردوش می کشیدی؟استادی که خودشاهدهستی چگونه موردبی مهری اهل علم واقع شد!آیاجناب استادابراهیم زاده ازعدم حضورایشان شاکی نمی شوددرصورتی که می فهمیدایشان منتظردعوت ازطرف اداره بود؟مابایدخون گریه کنیم .البته آنهایی که معنویت گراهستندبهترمی فهمندکه خصوصیت حضرت استاداین نیست که شکوایه ای نسبت به کسی داشته باشد ولی حیف وحیف که درآمل متفکری چون ایشان باشد وهمه بی خبرباشند.

  8. برای تحقیق بیشتراستدعادارم ازشخص رئیس اداره وروابط عمومی اداره بپرسیدکه چراجلوی سخنران اول گرفته شد؟وآن متن پیام راکدام عزیزوچه وقتی نوشتند؟دلیل راخودشان می دانندالبته اگرمسئول باشند!!یاحق

  9. آقای بی نیازآیاازعدم حضوردکترسیدرضافاطمی مطلع هسیتید؟

  10. آیاحضورایشان بااین همه تجربه ضروری نیست؟

  11. مطلب دوم جناب بی نیاز هم ساخته ذهن ایشان است که اصلا چنین چیزی نبوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *