مهدی کیهانی: در شامگاه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری شهر ساری برای نخستین بار میزبان علی لهراسبی خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ شد.

لهراسبی که به واسطه ی تیتراز های تلویزیونی اش قطعات محبوب زیادی را در بین مخاطبین خود دارد کنسرتش را با قطعه اکتیو و پرانرزی «شرشر بارون» استارت زد و در ادامه این کنسرت قطعاتی همچون اونی که مدعی بود, هر شب, شیدایی, دلهره, بازم دوباره, دلنوازان, من به تو حق میدم, بنویس, چشام و می بندم, همه چیز اینجاست, قلبم, ساعت ۸, راه شمالی, فاصله ها و قطعه ی محبوب کوه به روی صحنه رفتند. اختتامیه این کنسرت بهاری نیز با قطعه ی «نگران منی» از مرتضی پاشایی خاطره ساز شد.

لهراسبی قبل از اجرای قطعه ی «نگران منی» به حاضرین گفت: میخوام یاد مرتضی پاشایی عزیزو زنده کنم ولی از آنجایی که قطعات هر خواننده تنها  با صدای خود او جذاب است ارکسترم یکی از شاهکار های مرتضی را اجرا می کنند و از شما میخواهم تا این قطعه را به یاد مرتضی بخوانید.

در میانه برنامه بدلیل موازی شدن زمان برنامه با اذان آنتراکی چند دقیقه ای داده شده بود.

از نکات برجسته اجرا صدابرداری بسیار مناسب سالن بود که هیجان حاضرین را چندین برابر کرده بود.

در این کنسرت نوازندگانی همچون بهروز میرزائی(گیتار اسپانیش)، سیاوش مطلبی(گیتار الکتریک)، حمید یزدانفر(گیتار باس)، سینا ذکائی(فلوت)، رضا آذرنژاد(ترومپت)، مجید ترکاشوند(ساکسفون)، سعید جامع(درامز)، امین غیاثی(پرکاشن)، امیر علیزاده(کیبورد) و فربد یزدانفر(پیانو و رهبر ارکستر) لهراسبی را همراهی کردند.

گفتنی است تهیه کنندگی و مدیریت اجرایی این کنسرت بر عهده ی «میلاد مهربان» بوده تا کنون نخستین کنسرت های رضا یزدانی و زانیار خسروی و علی لهراسبی را در استان مازندران و تعداد بسیار زیادی از اجراهای چند سال اخیر را به روی صحنه برده است که در صحبت های کوتاهی  با این پایگاه اظهار نمود: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و همچنین معاونت هنری و حراست که نهایت همکاری را با ما برای برگزاری برنامه های فرهنگی در این استان داشته اند.

در ادامه از نگاه لنز«مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

h14
علی لهراسبی

h1 h2 h3 h4 h5 h6 h7 h8 h9 h10 h11 h12 h13 h15

3 thoughts on “کنسرت علی لهراسبی در ساری با یاد مرتضی پاشایی +عکس”
  1. مراسم بسیار با حس و حالی بود . عالی یییییییییییییییییییییییی بود

  2. با سلام و خسته نباشید. چرا اکثر کنسرت ها در ساری برگزار می شود؟؟ به طور میانگین در هر ماه یک یا دو کنسرت از خواننده های معروف را ما در ساری داریم. همین چند روز پیش رضا یزدانی الان هم لهراسبی و بسیاری دیگر… از مسئولان عزیز آمل خواهش میکنیم تا نسبت به فراهم کردن شرایط برگزاری کنسرت در شهر ما هم اقدام کنند. در بابل به خاطر آقای روحانی و طیفی از تند روها امکان برگزاری کنسرت خیلی کم است اما در آمل نباید اینگونه باشد… با سپاس فراوان

  3. سلام خواهش میکنم اقای لهراسبی یه کنسرت هم توی شهرمالنگرودداشته باشن ماخیلی وقته منتظرایشون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *