هراز نیوز :سید جعفر رسولی سرپرست فرمانداری ویژه آمل در جلسه شورای آموزش و پرورش  ضمن قدردانی از عملکرد شورای آموزش و پرورش و کسب رتبه برتر این شورا در سطح استان گفت، ایجاد زیرساخت های آموزشی و توسعه فضای آموزشی و ظرفیت اداره آموزش و پرورش باید از اولین رویکردهای اداره  آموزش و پرورش آمل باشد.

 وی همچنین اظهار داشت از آنجایی که مردم آمل در حماسه 6 بهمن نمره قبولی را کسب کردند باید به حماسه 6 بهمن و 9 دی توجه بیشتری شود و اکثر فعالیت های آموزش و پرورش باید درراستایی باشد که این حماسه ملی برجسته شود.

جلسه شورای آموزش و پرورش آمل بعدازظهر دوشنبه 30 دی ماه با حضور سید جعفر رسولی سرپرست فرمانداری آمل، علی علیزاده معاونت خدمات شهری شهرداری، حبیبی معاون امور سیاسی فرماندار، محمد نسب رئیس اداره اموزش و پرورش آمل و اعضای شورای آموزش و پرورش در راستای رسیدگی به اجرای مصوبات گذشته و پیگیری برنامه های پیش رو این اداره به مناسبت بزرگداشت حماسه 6 بهمن و دهه فجربرگزار شد.

محمد نسب رئیس اداره اموزش و پرورش آمل ضمن اعلام کسب رتبه ی برتر شورای آموزش و پرورش و رتبه برتر حوزه سواد آموزی این اداره و قدردانی از عملکرد آنان از برخی از برنامه های آتی  سخن گفت. برگزاری جشن نخبگان و تجلیل از 80 دانش آموزبرترآمل، برگزاری مسابقات رباتیک، تجلیل از مربیان پرورشی، به صدا درآوردن زنگ 6 بهمن و زنگ انقلاب، نظارت ویژه بر سرویس های مدارس، بزرگداشت هفته معلم، تجزیه و تحلیل وضعیت کنکور و آفت شناسی پیرامون آن، نشستی با دانشگاه آزاد درراستای بومی کردن دانشجوها و افزودن رشته گیاهان دارویی به رشته های هنرستان از جمله اقداماتی است که محمد نسب در این جلسه عنوان کرد.

همچنین در این جلسه برنامه های این اداره به مناسبت هفته بزرگداشت 6 بهمن و دهه فجر به تفکیک بیان شد. اجرای زنگ نمادین 6 بهمن، برگزاری دو استقامت، غبارروبی مزارشهدا آمل، همایش معاونین و مربیان پرورشی، دیدار با خانواده های شهید 6 بهمن، اعزام 26 نفر از راویان حماسه 6 بهمن در مدارس و اجرای برنامه های 6 بهمن در امامزاده ابراهیم آمل از جمله برنامه هایی ست که به مناسبت  6 بهمن درنظر گرفته شده و همچنین به صدا در آوردن زنگ نمادین انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف، مسابقات ورزشی در لیگ والیبال و بسکتبال، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش عفاف و حجاب در سالن اجتماعات، اجرای طرح نجابت با اعزام خواهران حوزوی به مدارس دخترانه، کوهپیمایی مشترک نسل اول و نسل ششم انقلاب به عنوان کاروان انقلاب، پیاده روی بانوان، دیدار با امام جمعه شهرستان در دستور کار برنامه های دهه فجر قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *