نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به اقدام اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در انتصاب استاندار اسبق مازندران به‌عنوان معاون خود، گفت: بعد از تصویب طرح تحقیق و تفحص از استانداری و استاندار اسبق مازندران در صحن علنی مجلس، رحمانی‌فضلی به سرعت نسبت به تغییر استاندار این استان اقدام کرد، اما هم‌اکنون متأسفانه شاهد هستیم که ربیعی این استاندار را به‌عنوان معاون پارلمانی خود انتخاب کرده است.

 به گزارش هراز نیوز  عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به اقدام اخیر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در انتصاب استاندار اسبق مازندران به‌عنوان معاون خود، گفت: بعد از تصویب طرح تحقیق و تفحص از استانداری و استاندار اسبق مازندران در صحن علنی مجلس، رحمانی‌فضلی به سرعت نسبت به تغییر استاندار این استان اقدام کرد، اما هم‌اکنون متأسفانه شاهد هستیم که ربیعی این استاندار را به‌عنوان معاون پارلمانی خود انتخاب کرده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه اقدام اخیر ربیعی در انتخاب استاندار اسبق مازندران به‌عنوان معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی نوعی بی‌احترامی به مجلس است، افزود:‌ قطعا وزیر در انتخاب‌ افراد به‌عنوان معاون پارلمانی باید به نظر نمایندگان احترام بگذارد.

وی با اعلام اینکه کمیسیون‌های تخصصی و هیأت رئیسه مجلس در حال پیگیری اقدام اخیر وزیر تعاون هستند، افزود:‌ اگر این تلاش‌ها به جایی نرسد قطعا نمایندگان مجلس از ابزارهای قانونی برای برخورد با وزیر مربوطه استفاده می‌کنند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران، با اشاره به وضعیت کنونی طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران، تصریح کرد: خوشبختانه این طرح با سرعت مناسبی در حال انجام است و قطعا بدون وقفه پیگیری و اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، گزارش تحقیق و تفحص از استانداری مازندران تا ۲ ماه آینده نهایی شده و به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده می شود.

بررسی نحوه مبارزه با ویژه خواران در اولین جلسه زمستانی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از بررسی دستور رئیس جمهور برای مبارزه با ویژه‌ خواران اولین جلسه زمستانی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد وگفت: در صورت تشکیل جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی در هفته جاری موضوع نحوه شناسایی و مبارزه با ویژه خواران اقتصادی بررسی خواهد شد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با هراز نیوز درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر شناسایی و مجازات ویژه خواران اقتصادی،گفت: متاسفانه در شرایط تحریم ، برخی در سایه کمک به کشور با تبانی و سوء استفاده از امتیازات، زمینه ویژه خواری و درآمدهای غیرموجه را برای خود فراهم کردند بنابراین باید همه دستگاهها بطور هماهنگ دستور رئیس جمهور را در شناسایی و مجازات این افراد اجرا کنند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود:در صورت تشکیل جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی در هفته جاری موضوع نحوه شناسایی و مبارزه با ویژه خواران اقتصادی مطرح و بررسی خواهد شد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اظهار امیدواری بر پیگیری شناسایی و مجازات ویژه خواران اقتصادی در اولین جلسه زمستانی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: با توجه به اینکه درزمان تحریم در موضوعاتی مانند فروش نفت و جا به جایی ارز و طلا با مشکل مواجه بوده ایم برخی با سوء استفاده از این موقعیت بخشی از اقتصاد کشور را تضعیف کردند که باید مجازات شوند.

یوسفیان ملا تصریح کرد: در صورت برخورد جدی با ویژه خواران اقتصادی و بازگرداندن مالی که از راه سوء استفاده به دست آورده اند، ضمن تقویت اقتصاد، باعث خواهد شد که دیگر کسی دوباره به فکر استفاده سوء از شرایط تحریم نباشد.

وی افزود: البته برای شناسایی و مجازات ویژه خواران اقتصادی باید بررسی های دقیق و کارشناسی صورت گیرد.

یوسفیان ملا ادامه داد: باید توجه داشت تأمین محیطی امن برای فعالیت سالم اقتصادی از نیازهای اقتصاد است و نباید فراموش کرد که جلوگیری و مبارزه با ویژه خوارای اقتصادی لازمه خروج اقتصاد کشور از رکود و ایجاد رونق اقتصادی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: تاکید رئیس جمهور بر شناسایی و مبارزه با وِیژه خواران اقتصادی نشان از عظم جدی دولت در کنار سایر دستگاه ذیربط برای مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

5 thoughts on “انتصاب استاندار سابق مازندران به‌عنوان معاون وزیر توهین به مجلس است”
  1. کسی ندونه ..میدونه که اتهام با جرم فرق داره! ثابت شد بیرونش میکنه!! تازه چرا باید از شما اجازه بگیرن دولتیها!!؟ مگه شما که اختیار اجرایی ندارین کم حرف خودتونو به کرسی می نشونین!!؟ بسه! وهم برت داشت عزت!!؟

  2. چه ربطی به شما داره؟ شما مشکل حوزه انتخابی خودت را رفع کنید و برای دیگران نظریه پردازی نمایید.

  3. آقای یوسفیان .کار غیر قانونی راشما انجام دادید که با فشار فراقانونی وبا دخالت درکار قوه مجریه ،ضعیف ترین فرد رابه سمت سر پرستی فرماتداری آمل گماشتید

  4. نمایندگان محترم توجه فرمایید :
    نمایندگان محترم بدانند مردم مازندران با رای قاطع خود به آقای روحانی اعلام کردند که روند کنونی می بایست تغییر کند. مردم با درایت در حال رصد کردن اوضاع استان هستند و نمایندگان در حال تلاش جهت ادامه روند کنونی و عدم تغییر مدیران دستگاههای مختلف …. این را بدانید برای مردم تعیین تکلیف نکنید و بگذارید دولت محترم با تدبیر ، امید را به استان برگرداند. خصوصا آموزش و پرورش استان که در سالهای اخیر با بی برنامه گی و عدم کفایت آقایان علی الخصوص مدیر کل فعلی (امیری ) به انحراف و تباهی کشیده شده است . لطفا برای ابقاء ایشان تلاش نکنید . چون باعث عدم محبوبیت شما خواهد شد . . چون هم وزیر محترم مصمم به تغییر امیری هستند و هم گزینه های مدیرکلی مشخص شده و حتی مصاحبه و.. هم شده اند. ….نمایندگان محترم ازما گفتن بود و مردم به موقع پاسخ شما را خواهند داد …..

  5. امیری و تیمش هرچه سریعتر عرصه را ترک کنند گناهشان کمتر میشه ریس ناحیه یک ساری در حد مدیر مدرسه ابتداییه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *