در اين مراسم، احمد مظفري، به عنوان مدير كل جديد روابط عمومي استانداري، معرفي و از زحمات روح الله معافي، قدرداني شد

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: روابط عمومي بايد كارش را در تعامل با ديگر مجموعه ها و با بهره گيري از ظرفيت دستگاه هاي اجرايي به نحو مطلوب انجام دهد.
به گزارش روابط عمومي استانداري، عليرضا يونسي رستمي در آيين توديع و معارفه مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران با اشاره به اين كه روابط عمومي مثل آينه اي است كه بايد واقعيت ها را منعكس نمايد، عنوان كرد: در اين راستا، روابط عمومي همواره بايست شفاف عمل كند.
وي بر تدوين دقيق و اصولي چارچوب هاي كاري مشخص از سوي روابط عمومي، تاكيد كرد و اظهار داشت: واقعيت هاي سازماني بايد براساس اصول و چارچوب تعيين شده در اين حوزه براي مردم اطلاع رساني شود.
يونسي با بيان اين كه روابط عمومي بايد اميدواري ايجاد شده در جامعه را تقويت و صيانت نمايد، ياد آور گشت: در اين راستا، به هيچ وجه به دنبال تنش نيستم ، بايد از دامن زدن به هرگونه تنش در جامعه پرهيز شود.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار، سازمان دهي عقلاني رسانه ها بر اساس اصول حرفه اي و تعامل منطقي با آنان را از وظايف مهم روابط عمومي دانست و خاطرنشان ساخت: اين تعامل بايد حرفه اي، مطمئن و اعتماد زا باشد.
وي بر ارتباط مستمر و تقويمي با رسانه ها از سوي روابط عمومي و دفاع صادقانه از عملكرد استاندار تاكيد كرد و افزود: در اين خصوص بايد طوري عمل شود تا اميد انگيزي، نشاط، پرهيز از مغالطه و حقيقت زاديي، عدم ايجاد ترس در جامعه و اطلاع رساني بر اساس واقعيت و همه روش هاي مطلوب رايج در رسانه ها تقويت شود.
يونسي با اشاره به اين كه افق استان بايد روشن، مطمئن و سرشار از روح آزادي و كرامت انساني باشد، ادامه داد: در حوزه انتصابات به دنبال افراد نخبه و كار آمد هستيم ، جهت گيري استان خدمت گزاري به مردم است و از هيچ تلاشي در جهت نشاندن لبخند بر روي لبان مردم نبايد فروگذار گردد، مردم بايد به امانت داري مسوولين اعتماد كنند.
گفتني است در اين مراسم، احمد مظفري، به عنوان مدير كل جديد روابط عمومي استانداري، معرفي و از زحمات روح الله معافي، قدرداني شد.


“>مدير كل جديد روابط عمومي استانداري معرفي شد
“>مدير كل جديد روابط عمومي استانداري معرفي شد
“>مدير كل جديد روابط عمومي استانداري معرفي شد
“>مدير كل جديد روابط عمومي استانداري معرفي شد
“>مدير كل جديد روابط عمومي استانداري معرفي شد

One thought on “مدير كل جديد روابط عمومي استانداري معرفي شد +عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *