قائم خبر :شاید این جمله را شنیده باشید که قائمشهر شهری است که چهره اش سالها ست   تغییر نکرده . در چند سال اخیر چندین پروژه بزرگ و کوچک در قائمشهر شروع شد که  بعضی از آنها  به اتمام رسید و بدون  استفاده ماند ویا نیمه کاره رها شد .

واقعا مسوولین از  توانایی لازم برخوردار نیستند؟ براستی چرا؟ شهرهای همسایه مانند ساری و بابل دائما در حال پیشرفتند اما این شهر ما است که در جا می زند نمیدانم اگر این ساختمان جدید شهرداری ساخته نمی شد تو این ده سال اخیر چیزی برای گفتن داشتیم ؟ شهری که روی سنگش چمن سبز می شود تصمیم  می گیرند استادیوم آن را چمن مصنوعی نصب کنندآن هم با یک سال ونیم  تاخیر. شهری که فاضلا ب آن بر  روی آسفالت شهر جاری است وخبری از کانال واگوسازی نمی باشد. شهری که ساخت بیمارستان هایش  نیمه کاره رها شده .

شهری که رود خانه های اطرافش  شده لجنزار وبدون لایروبی به زندگیش ادامه می دهد. شهری که پارکینگ ندارد ویا در جایی احداث می شود که کاربرد ندارد.وبالاخره شهری که ساختمانهای قدیمی خود را خراب می کند تا مجتمع تجاری احداث کند وهیچ کس نمی داند  چه وقت افتتاح  می شود.و…قضاوت  و رضایت مندی  از مسوولین با مردم !!

1-4

           ساختمان تجاری نگین شمال قرار بود سال ۱۳۹۰ افتتاح شود. سال ۹۲ در این مرحله  و با ماجراهای آنچنانی…!

1-3

        بیمارستان خصوصی پرچیکلا کمربندی ،نیمه کاره رها شده !

1-2

           بیمارستان دولتی ۲۲۰ تخت خواب رازی  وتوقف ساخت آن !

1-1

                         بیمارستان خصوصی قائم جنب پل تلار نیمه کاره رها شده!

parking-tabaghati-12

                                          پارکینگ ابتدای خیابان ایت الله صالحی ( خیابان تهران) نیمه کاره رها شده !

parking-khjouybar

                           پارکینگ طبقاتی که همچنان به دلیل نا مناسب بودن مکان احداث ،درب آن بسته است !

bazar-bi-masraf-2                 ساختمان تجاری در چهار شنبه بازار که  یش از ۱۰ سال از ساختش می گذرد وبدون استفاده مانده !!

2 thoughts on “قائمشهر، شهر طلسم پروژه ها”
  1. باز جای شکر داره مسولین شهر قایم شهر نیاز شهرشون برای پارکینگ طبقاتی رو می دونند.حالا نیمه کاره مونده برا اینه که بودجه ندارند.تو شهر آمل از هرکی سوال کنید میگه محدوده سبزه میدان و میدان 17شهریور نیاز به پارکینگ طبقاتی داره.هرکی اونجا کار داشته باشه باید ماشینشو 2کیلومتر اونورتر پارک کنه.شهرداری کی باید رسیدگی کنه؟
    درضمن ازپروژه های نیمه کاره آمل هم خبر بزارین مسولین در جریان قرار بگیرند مردم حواسشون هست.

  2. با سلام .از شهردار تقاضا میشود نمیخوان دست به پروژه های بزرگ بزنن .شهر مخصوصا خیابان ساری فاقد سطلا آشغال است .چندین با به روابط عمومی شهرداری گفتیم .ولی کو گوش شنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *