بسم رب الشهدا و الصدیقین


ملت سرافراز و غیور ایران
:
آغاز هفته ی دفاع مقدس ،دفاع نابرابر ایمان برابر کفر ،دفاع جانانه از غیرت و ناموس و خاک وطن،دفاع فداکارنه برای آرمانهای اسلام ،دفاع برای حفظ حیا و حجاب و عفاف بر شما گرامی باد.
به گواه تاریخ تا به امروز هیچ انقلابی مانند آنچه روح الله در بهمن 57 رقم زد بعد از چهار نسل همچنان بر اصول و عقاید خود پابرجا نماند.

اگر امروز سرنوشت نظام و انقلاب مانند انقلاب های الجزایر و انقلاب های اخیر در خاور میانه از راه خود منحرف نگردید و همچنان در مسیر اولیه خود حرکت می کند بلا شک ثمره ی خون فرزندانی است که در استواری بر عقاید خود به درجه ی ایثار رسیدند. 
و اما یادمان نرفته که جنگ پایان یافته اما دشمنی ها همچنان باقی است .. دشمنی ها همچنان باقیست و تنها میدان نبرد تغییر یافته است .

امروز به برکت انقلاب اسلامی خط مقاومت در منطقه مستحکم شده است و دشمن گاه با قدرت نرم و گاه با قدرت سخت با جنگی هوشمند در پی ضربه زدن به مقاومت است.         
امروز کار دشمن شده است جنگ نیابتی .. مسلمان را به نیابت از خود به جان مسلمانان می اندازد و به دست عوامل خود بمب شیمیایی بر سر مردم بی گناه میریزد و با ژست فداکارانه و عوام فریبانه ندای حقوق بشر در جهان سر می دهد.
اما دشمنان بدانند که ما ملتی هستیم که خانه هایمان را بر دامنه ی کوه های آتشفشان بنا میکنیم و در مقابله با تهدیدات پوشالی دشمن از صلابت خود کوتاه نخواهیم آمد.
بدانید که نرمش قهرمانانه ما نه برای تسلیم بلکه برای حفظ پیروزی و موقعیت مان در منطقه است .ملت ایران هیچ گاه از حق خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای کوتاه نخواهد آمد و هیچ گاه در برابر زورگویی ها و نا برابری ها سر تعظیم فرو نخواهد آورد.  

و اما دانشجویان عزیز و گرامی:        
در حال حاضر دانشگاه محل پرورش استعداد ها و علم آموزی ها برای سربلندی میهن است.یادمان باشد که روزی بر حسب اقتضای زمان شاگرد اولی هایمان به جای نیمکت کلاس ها در رمل های دو کوهه  آموزش می دیدند و امروز نیاز وطن برای دفاع مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمن خودکفایی در علوم است.

پس هوشیار باشید که امید ملت ایران ،امروز در گرو جدیت شما در فراگیری و جستجوی دانش است.همانا که امروز مسئولیت حفظ ارزش ها و استقلال میهن از دوش وارثان سرافراز دیروز آن برداشته شده و به شما رسیده است.

امروز شما باید نقش همت ها و آوینی ها و خرازی ها را در سنگری دیگر بر عهده بگیربد ،پس بیدار باشید تا مبادا دشمن شمارا در تب و تاب فرهنگ خود چنان بپیچاند که دیگر مجالی برای ترمیم آن پیدا نکنید.
در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی برای ملت ایران و امت اسلامی منتظرانه از درگاه خداوند متعال سلامتی امام عصر (عج) و نایب بر حق شان را مسئلت میطلبیم و همچنان امید آن داریم تا روزی توفیق دفاع از اسلام در رکاب آن امام شریف نصیبمان شود ان شاالله ..

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آیت الله آملی

 

4 thoughts on “بیانیه بسیج دانشجویی آیت الله آملی به مناسبت هفته دفاع مقدس”
  1. مگه این دانشگاه بسیج دانشجویی هم داره!!! آخه 4سال دانشجوی این دانشکاه بدنبال دفتر و دستکش بود اما نیافت! نه مسوولی نه هیچی که بتونه ثبت نام کنه!! آخرش دانشگاه رو تموم کرد و بسیج نشد!!!

  2. امروز تنها راه مقابله با دشمن تقوا است
    و اینکه بدانند که آمریکا و امسال آن

    هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند

  3. ای ول به بسیج
    دمت گرم همیشه حضور گرم دارید در دانشگاه
    یه مدتی هستش که تازه بسج دانشگاه جون گرفته
    آفرین نشانهی درایت بچه بسیجی های خوب دانشگاه و مسئول محترمش هستش.
    امیدواریم همیشه موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *