مهمترین عناوین سیاسی سه شنبه 5 شهریور به شرح زیر است:

طرح 30 شکایت از دولت در مجلس
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با ارائه آماری از شکایات مطرح شده در این کمیسیون اعلام کرد ۳۰ شکایت از دولت و ۵ شکایت هم از قوه قضائیه به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه شده است.

نجفی: باید ذائقه مردم را تغییر داد
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: نگاه سیاسی به سازمان میراث فرهنگی آفت است. این نگاه را متوقف می کنم و اجازه نمی دهم فعالیت های سیاسی به هر شکل در قالب چارچوب سازمان انجام شود.

یونسی انتصابش را تکذیب کرد
انتصاب حجت الاسلام علی یونسی به معاونت سیاسی- امنیتی رییس جمهور تکذیب شد.

رایزنی‌ برای انتشارمجدد روزنامه‌وطن‌امروز
سردبیر روزنامه وطن امروز با بیان اینکه بحث‌ها و رایزنی‌هایی برای انتشار مجدد روزنامه وطن امروز در جریان است، گفت: برای انتشار دوباره باید ضمن کاهش مجدد صفحات حدود 50 درصد نیروهایمان را هم تعدیل کنیم.

حضور قالیباف در جلسه شورای شهر
محمدباقر قالیباف شهردار تهران ساعتی پیش در جلسه علنی شورای شهر تهران حضور یافت.

تكذيب تاسيس‌حوزه علميه توسط‌ هاشمي
آیت‌ا… سیدهاشم حسینی‌بوشهری در پاسخ به این سوال که اخیرا برخی از فعالان سیاسی موضوع تاسیس مدرسه علمیه از سوی آیت‌ا…‌هاشمی‌ را مطرح کرده‌اند، افزود: تاکنون چیزی در این‌باره نشنیده‌ام.

ابلاغیه توفیقی برای سلب اختیارات معاونان
با صدور دو ابلاغیه از سوی سرپرست وزارت علوم، اختیارات معاونان آموزشی و اداری، مالی در زمینه صدور مجوز یا لغو ابلاغ اعضای هیئت علمی و ارتقاء و خلاف آن تا اطلاع ثانوی سلب شد، ضمن اینکه این معاونان باید گزارش عملکرد سه ماهه خود را نیز ارایه دهند.

زمان انتصاب مدیر عامل تامین اجتماعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انتخاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توسط هیئت امنا خبر داد و گفت: مدیرعامل جدید فردا منصوب می شود.

غیبت احمدی‌نژاد در مجمع ادامه می‌یابد؟
غیبت احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر حاشیه‌های رییس دولت‌های نهم و دهم است. بعد از تنفیذ رییس‌جمهور دولت یازدهم، محمود احمدی‌نژاد با حکمی از سوی رهبری به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد اما تاکنون وی حاضر نشده در مجمعی حضور داشته باشد که ریاست آن را آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر عهده دارد.

دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت با رهبری
رییس‌جمهور به همراه اعضای کابینه خود صبح فردا به مناسبت هفته دولت به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

عادلی هم معاون میراث فرهنگی شد
محمدحسین عادلی معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *